Principal |
Nacionales Galiza :: 20/06/2017

La Audiencia Nacional prorroga 18 meses más el proceso contra los 9 de Causa Galiza

Sermos Galiza
[Gal/Cast]La defensa recurre la decisión, que prolongaría el procedimiento hasta finales de 2018. Las encausadas reiteran la exigencia del archivo definitivo de la causa

[Galego]

Audiencia Nacional prorroga 18 meses máis o proceso contra os 9 de Causa Galiza

 

A defensa recorre a decisión, que prolongaría o procedemento até finais de 2018. As persoas encausadas reiteran a exixencia de arquivamento definitivo da causa.

A Audiencia Nacional prorroga 18 meses máis o proceso que ten aberto contra 9 independentistas galegos a raíz da ‘Operación Jaro’, unha decisión adoptada pola maxistrado Eloy de Velasco antes de ser substituído e que prolonga esta fase do procedemento até decembro de 2018. Unha decisión que a defensa das persoas encausadas vai recorrer.

O proceso tiña que estar concluído pasado 6 de xuño. Mais esta nova prórroga prolonga a situación de incerteza “penal, política e vital” destas nove persoas, segundo elas propias afirman nun comunicado. Aliás, sinaloulles a súa defensa, nestes 18 meses transcorridos non se “practicaron probas”, é dicir, non houbo actuacións substancias no desenvolvemento da causa penal á que estes 9 independentistas están sometidos desde finais de 2015.

A decisión de prorrogar ano e medio o proceso adóptase, ademais, após que as medidas cautelares decretadas no seu momento por Velasco foran caendo, como a suspensión de actividades de Causa Galiza ou a prohibición ás encausadas de saír do Estado español.

_______________________

[Castellano]

La Audiencia Nacional prorroga 18 meses más el proceso que tiene abierto contra 9 independentistas gallegos a raíz de la ‘Operación Jaro’, una decisión adoptada por el magistrado Eloy Velasco antes de ser substituido y que prolonga esta fase del procedimiento hasta diciembre del 2018.

Una decisión que la defensa de las personas encausadas va a recurrir.El proceso tenía que haber concluido el pasado 6 de junio. Pero esta nueva prórroga prolonga la situación de incertidumbre “penal, política y personal” de estas nueve personas, según afirman las propias encausadas en un comunicado.

Además, tal como recuerda su defensa, en estos 18 meses transcurridos no se practicaron pruebas, es decir, no hubo actuaciones substanciales en el desenvolvimiento de la causa penal en la que estos 9 independentistas estan inmersos desde finales de 2015.

La decisión de prorrogar año y medio el proceso se adopta, además, después que las medidas cautelares decretadas en su día por Velasco fueran cayendo, cómo la suspensión de actividades de Causa Galiza  o la prohibición a las encausadas de salir del estado español.

http://www.sermosgaliza.gal/articulo/politica/audiencia-nacional-prorroga-18-meses-mais-proceso-9-causa-galiza/20170620111605058747.html

 

Enlace al artículo: https://www.lahaine.org/fG92