Principal |
Nacionales PP.Catalans :: 20/02/2020

[Cat/Cast] Prenguem la iniciativa, endavant amb la unitat popular!

Endavant
Tomemos la iniciativa, adelante con la unidad popular!

Traducción A. Bas. para La Haine

Catala

Endavant (OSAN) encara la seva X Assemblea Nacional a Ribesalbes amb una actualització de l’organització i de la lluita política

A punt de fer els 20 anys de vida de l’organització, Endavant (OSAN) celebrarà la seva X Assemblea Nacional a Ribesalbes el 22 i 23 de febrer. Amb el lema ‘Prenguem la iniciativa, endavant amb la unitat popular!’, Endavant aposta per una actualització tant de l’organització com de la lluita política per uns Països Catalans independents, socialistes i feministes

Els propers 22 i 23 de febrer, la població de Ribesalbes (la Plana Baixa) acollirà la X Assemblea Nacional d’Endavant (OSAN). Prenguem la iniciativa, endavant amb la unitat popular! és el lema que porten unes jornades que marcaran el rumb de l’organització per als propers 2 anys. Amb l’horitzó immediat dels 20 anys d’existència de l’organització, Endavant aposta per una actualització tant de l’organització com de la lluita política per a poder materialitzar els objectius polítics estratègics d’independència, socialisme i feminisme als Països Catalans.

Endavant (OSAN) situa la unitat popular i la lluita per l’autodeterminació al conjunt de la nació com a eines fonamentals per al conjunt de les classes populars a l’hora de confrontar el sistema capitalista patriarcal global. En aquest sentit, l’estructuració de la mateixa unitat popular i del moviment de l’esquerra independentista, així com el mateix paper d’Endavant, centren gran part del debat.

Les apostes polítiques a desenvolupar prioritzen el feminisme com a eina de transformació social, la lluita per l’habitatge, la lluita laboral i contra la misèria en les condicions de vida, i la lluita institucional al servei de la unitat popular com a eixos principals a desenvolupar. La lluita antifeixista, l’antirepressiva i l’ecologista també formen part de l’agenda política d’Endavant (OSAN), que busca encarrilar-les en la construcció nacional i popular dels Països Catalans.

Més de 200 militants s’han inscrit ja en una assemblea nacional on, per segon cop, no hi podrà ser la nostra companya Anna Gabriel. L’assemblea comarcal de la Plana Baixa serà l’amfitriona de l’assemblea prèvia a la celebració dels 20 anys de l’organització, nascuda a Vilafranca del Penedès el juliol del 2000.

Castellano

Endavant (OSAN) encara su X Asamblea Nacional en Ribesalbes con una actualización de la organización y de la lucha política

A punto de hacer los 20 años de vida de la organización, Endavant (OSAN) celebrará su X Asamblea Nacional en Ribesalbes el 22 y 23 de febrero. Con el lema ‘Tomemos la iniciativa, adelante con la unidad popular!’, Endavant apuesta por una actualización tanto de la organización como de la lucha política por unos Paísos Catalans independientes, socialistas y feministas

Los próximos 22 y 23 de febrero, la población de Ribesalbes (la Plana Baixa) acogerá la X Asamblea Nacional de Endavant (OSAN). Tomemos la iniciativa, adelante con la unidad popular! es el lema que llevan unas jornadas que marcarán el rumbo de la organización para los próximos 2 años.

Con el horizonte inmediato de los 20 años de existencia de la organización, Endavant apuesta por una actualización tanto de la organización como de la lucha política para poder materializar los objetivos políticos estratégicos de independencia, socialismo y feminismo a los Paísos Catalans.

Endavant (OSAN) sitúa la unidad popular y la lucha por la autodeterminación al conjunto de la nación como herramientas fundamentales para el conjunto de las clases populares en la hora de confrontar el sistema capitalista patriarcal global. En este sentido, la estructuración de la misma unidad popular y del movimiento de la izquierda independentista, así como el mismo papel de Adelante, centran gran parte del debate.

Las apuestas políticas a desarrollar priorizan el feminismo como herramienta de transformación social, la lucha por la vivienda, la lucha laboral y contra la miseria en las condiciones de vida, y la lucha institucional al servicio de la unidad popular como esos principales a desarrollar. La lucha antifascista, la antirepressiva y el ecologista también forman parte de la agenda política de Endavant (OSAN), que busca encarrilarlas en la construcción nacional y popular de los Paísos Catalans.

Más de 200 militantes se han inscrito ya en una asamblea nacional donde, por segunda vez, no podrá estar nuestra compañera Anna Gabriel. La asamblea comarcal de la Plana Baixa será la anfitriona de la asamblea previa a la celebración de los 20 años de la organización, nacida en Vilafranca del Penedès el julio del 2000.

 

Enlace al artículo: https://www.lahaine.org/fQ7h