Principal |
Galiza :: 29/01/2004

Pronunciamento de NóS-Unidade Popular ante as impresentáveis declaracons do ex-ministro franquista Manuel Fraga Iribarne

NóS-Unidade Popular
FRAGA: DEMISSOM, POR MISóGENO, FASCISTA E TERRORISTA

FRAGA: DEMISSOM, POR MISóGENO, FASCISTA E TERRORISTA

Pronunciamento de NóS-Unidade Popular ante as impresentáveis declaracons do ex-ministro franquista Manuel Fraga Iribarne

Ante as declaracons do ex-ministro franquista, e actual Presidente da Junta de Galiza, Manuel Fraga, comparando e igualando o amor livre, as parelhas de facto "ainda que sejam do mesmo sexo", e o aborto "sem condicons" com os abusos sexuais, para tratar assi de defender e apoiar ao alcaide de Toques, Jesus Ares Vasques, NóS-Unidade Popular solicita a imediata demissom de Manuel Fraga, que nom pode permanecer nem um minuto mais no seu cargo ante um ataque dessas dimensons contra a liberdade das mulheres e contra a democracia e os direitos humanos.

Assim mesmo, exige umha imediata condena dessas declaracons e do seu autor por parte do seu partido, o Partido Popular, e por parte dos seus dirigentes, nomeadamente Mariano Rajoi.

O Partido Popular e os seus membros carecem de legitimidade para falar de democracia, de liberdades, de direitos humanos, de denúncia do terrorismo se as declaracons de Manuel Fraga representam o sentir dessa organizacom.

Os abusos sexuais, que som um caso mais de violencia contra as mulheres, de terrorismo sexual machista e patriarcal contra as mulheres, devem ser condenados sem paliativos. O silencio, a negativa a pronunciar-se, o apoio aos delinqüentes sexuais, converte o PP em cúmplices dos violentos, dos misógenos, dos terroristas sexuais.

Enquanto vemos como ano após ano, mes após mes, aumentam os casos de violencia de género contras as mulheres, como aumenta o número de mulheres mortas a maos de homes, e como as autoridades nom mostram mais que a sua face mais hipócrita, sem actuacons claras e decididas que ponham freio a essa brutal conta de vítimas, as declaracons de Manuel Fraga nom fam mais que lembrar aos agressores que umha parte da sociedade está com eles, apoia-os, desculpa-os, escusa-os: os fascistas, os machistas, os misógenos.

Igual que no caso do ex-alcaide de Ponferrada, Ismael Alvares, condenado por um delito de assédio sexual, o Partido Popular está a cerrar fileiras em apoio do agressor. NóS-Unidade Popular fai um chamado para denunciar com clareza e sem ambigüidades estes factos, e a cerrar fileiras com as vitimas da violencia de género e os abusos sexuais.

Mais informacom
web nacional de NóS-UP

 

Enlace al artículo: https://www.lahaine.org/hA2