Principal |
Països Catalans :: 10/01/2009

Firmada la orden de desalojo del CSOA La Teixidora [cas/cat]

La Haine
Hace unos meses el CSOA La Teixidora estaba alerta por una posible orden de desalojo cautelar.

Esta semana nos hemos enterado que esta alerta ha sido confirmada y que la jueza del juzgado penal nº 20 ha firmado el orden de desalojo, ignorando los recursos presentados y criminalizando, una vez más, la okupación. Por lo tanto a partir de ahora los Mossos pueden aparecer en cualquier momento para echarnos fuera.

Desde la Asamblea de La Teixidora hemos decidido no quedarnos paradxs ante esta nueva (y ya repetida) vergüenza en esta ciudad corrompida. Nos gustaría explicaros cuáles queremos que sean a partir de ahora nuestras líneas de actuación:

En primer lugar no queremos que la Teixidora quede sin vida antes de tiempo, por lo cual nos gustaría llenarla de actividades y de vida. Nosotros empezaremos con actividades contra el desalojo sábado día 17; os seguiremos informando.

También queremos invitar a todas aquellas personas o colectivos que quieran realizar alguna actividad a la Teixidora que se pongan en contacto con nosotros y así llenar de resistencias y proyectos el CSOA.

En segundo lugar pediros que estéis atentas a próximas noticías y convocatorias, y que las personas que estén interesadas en la campaña contra el desalojo se pasen el próximo lunes a las 19h por la Teixidora o que nos lo hagan saber.

Finalmente agradeceros todo vuestro apoyo y solidaridad durante este tiempo y el que vendrá.

Seguiremos tejiendo alternativas.

Besos, Salud y Resistencia.


Fa uns mesos el CSOA La Teixidora estava en alerta per una possible ordre de desallotjament cautelar.

Aquesta setmana ens hem assabentat que aquesta alerta ha estat confirmada i que la jutgessa del jutjat penal nº 20 ha signat l'ordre de desallotjament, ignorant els recurssos presentats i criminalitzant, un cop més, l'okupació. Per tant a partir d'ara els mossos d'esquadra poden aparèixer en qualsevol moment per fer-nos fora.

Des de l'Assemblea de La Teixidora hem decidit no quedar-nos aturades davant aquesta nova (i ja repetida) vergonya en aquesta ciutat corrompuda. Ens agradaria explicar-vos quines volem que siguin a partir d'ara les nostres linies d'actuació:

En primer lloc no volem que la Teixidora quedi sense vida abans d'hora, per la qual cosa ens agradaria omplir-la d'activitats i de vida. Nosaltres començarem amb activitats contra el desallotjament dissabte dia 17; us seguirem informant.

També volem convidar a totes aquelles persones o col·lectius que vulguin realitzar alguna activitat a la Teixidora que es posin en contacte amb nosaltres i així omplir de resistències i projectes el CSOA.

En segon lloc demanar-vos que estigueu atentes a pròximes noticies i convocatòries, i que les persones que estiguin interessades en la campanya contra el desallotjament es passin dilluns que ve a les 19h per la Teixidora o que ens ho facin saber.

Finalment agrair-vos tot el vostre suport i solidaritat durant aquest temps i el que vindrà.

Seguirem teixint alternatives.

Petons, Salut i Resistència.

CSOA La Teixidora
Mira també:
http://teixidora.squat.net/

 

Enlace al artículo: https://www.lahaine.org/bR4X