Principal |
Nacionales PP.Catalans :: 05/05/2009

[Fotos] Concentración contra las penas-multa

Apoptosis
[cat/cast] Tres personas siguen colgadas de una de las Tres Torres de Esplugues, repitiendo la acción por la que fue encarcelado el último insumiso a las penas multa.

[cat]

Tres persones segueixen penjades d'una de les Tres Torres d'Esplugues, repetint l'acció de protesta per la qual ha estat empresonat l'últim insubmís a les penes multa.

A partir de les 8 de la tarda d'ahir desenes de persones ens hem concentrat en la porta de la Model, presó de Barcelona. Altra vegada el motiu era donar suport a l'última persona que s'ha declarat insubmisa a les penes-multa. Aquest activista va ser condemnat a pagar 60 euros o 10 dies de privació de llibertat per penjar-se durant tres dies d'una de les torres d'Esplugues de Llobregat. L'acció simbòlica denunciava el procés especulatiu i de destrucció de la muntanya de Sant Pere Màrtir (Collserola).

Des de la seva detenció i entrada a la presó, que es va produir el dia 27 d'abril, s'han realitzat diverses accions per a visibilizar la campanya, que va començar fa uns mesos en la ciutat de Barcelona, per a l'insubmissió a les penes multa. Aquest tipus de condemna busquen castigar la dissidència, afebleix econòmicament als grups mobilitzats per a reforçar les arques de l'Estat i a més, suposen un càstig elitista ja que en el cas de no poder pagar la multa t'empresonen.

De moment (05 maig, 11h) les tres persones que repeteixen l'acció per la qual aquesta persona ha estat empresonada segueixen penjades en las Torres d'Esplugues i segons hem llegit en els mitjans empresarials de comunicació es troben “bé”.

Les convocatòries per a aquests dies són:
- avui, dimarts 5, 18h: concentració en el metre L3 Maria Cristina
- avui, dimarts 5, 20h: concentració informativa en l'Ajuntament d'Esplugues

per a ampliar la informació:
- altres accions en suport: http://www.lahaine.org/index.php?p=37685
- informació sobre el cas concret: http://www.moviments.net/noalplacaufec/10diespreso/
- informació sobre les penes multa: http://*alespenespunyalades.blogspot.com/
__________________________________________

[cast]

A partir de las 8 de la tarde de ayer decenas de personas nos hemos concentrado en la puerta de la Modelo, prisión de Barcelona. Otra vez el motivo era apoyar a la última persona que se ha declarado insumisa a las penas-multa. Este activista fue condenado a pagar 60 euros o 10 días de privación de libertad por colgarse durante tres días de una de las torres de Esplugues de Llobregat. La acción simbólica denunciaba el proceso especulativo y de destrucción de la falda de la montaña de Sant Pere Màrtir (Collserola)

Desde su detención y entrada a la prisión, que se produjo el día 27 de abril, se han realizado varias acciones para visibilizar la campaña, que empezó hace unos meses en la ciudad de Barcelona, por la insumisión a las penas multa. Este tipo de condena buscan castigar la disidencia, debilita económicamente a los grupos movilizados para reforzar las arcas del Estado y además, suponen un castigo elitista puesto que en el caso de no poder pagar te encarcelan.

Por el momento (05 mayo, 11h) las tres personas que repiten la acción por la cual esta persona ha sido encarcelada siguen colgadas en las Torres de Esplugues y segundos hemos leído en los medios empresariales de comunicación se encuentran “bien”.

Las convocatorias para hoy son:
hoy, martes 5, 18h: concentración en el metro L3 Maria Cristina
hoy, martes 5, 20h: concentración informativa en el Ayuntamiento de Esplugues

para ampliar la información:
otras acciones en apoyo: http://www.lahaine.org/index.php?p=37685
información sobre el caso concreto:
http://www.moviments.net/noalplacaufec/10diespreso/
información sobre las penas multa: http://alespenespunyalades.blogspot.com/
______________________________________________

Fotos:


Col·lectiu autònom de contrainformació Apoptosis

 

Enlace al artículo: https://www.lahaine.org/bV1k