Principal Imprimir | Volver al artículo
23/11/2009 :: Estado español

Manifestación Antifascista 20-N en Xixón

x Coordinadora Antifascista d'Asturies
Más de 150 personas se manifiestan contra el fascismo en Xixón.

Pese a que la tarde del viernes fue una tarde de lluvia, más de 150 personas, se sumaron a la manifestación convocada por la CAA a las 20:00 horas.

Tras una pancarta en la que podía leerse "+ TRABAYU - POLÍTICOS" los manifestantes tomaron la carretera en Naval Xixón, ya que la policía no hizo su trabajo.

La primera parada fue en el puente junto a la comisaria nacional donde se colgó una pancarta en la que se podía leer "EQUÍ MATARON A DAVID BLANCO" con una flecha que señalaba a la comisaría en recuerdo del chico muerto en los calabozos el pasado 26 de diciembre del 2008 y cuyo caso sigue sin aclararse.

En una manifestación combativa, tracas de petardos y cánticos como "+ TRABAYU - POLICÍA", "OBRERU DESPEDÍU, PATRÓN COLGÁU", "PUXA ASTURIES ANTIFACISTA"... acompañaron a los antifascistas por las calles de Xixón que llevaban banderas asturianas y de colores.
Al terminar la manifestación, se hizo un mural en la Casa Sindical con la cara de David Blanco y en recuerdo de todas las víctimas de la dictadura y de la democracia.

Desde la CAA se valora positivamente la manifestación ya que era la primera que se convocaba únicamente como CAA.


[asturiano]

Pese a que la tarde del vienres foi una tarde de lluvia mas de 150 persones sumaronse a la manifestación convocada pola CAA a les 20 hores.

Tres una pancata na que podía lleese " +TRABAYU - POLITICOS" los manifestantes tomaron la carretera en Naval Xixón, ya que la policia nun fizo'l so trabayu.

La primera parada foi na puente xunta la comisaria nazional onde s'escolingó una pancata na que podía lleese "EQUÍ MATARON A DAVID BLANCO" con una flecha que señalaba la comisaría n'alcordanza del rapaz muertu nos sos calabozos el pasáu 26 d'Avientu del 2008 y cuyu casu siguí ensin esclariase.

Nuna manifestación combativa traques de petardos y canticos como "+ TRABAYU - POLICÍA" "OBRERU DESPEDÍU, PATRÓN COLGÁU" "PUXA ASTURIES ANTIFACISTA"... acompañaron a los antifacistes peles cais de Xixón que portaben banderes asturianes y de collores que portaben los militantes de la CAA.

Al finar la manifestación, fizose un mural na Casa Sindical cola cara de David Blanco y n'alcordanza de toles victimes de la dictadura de la democracia.

Dende la CAA valorose positivamente la manifestación ya que yera la primera que se convocaba unicamente como CAA.

 

https://www.lahaine.org/est_espanol.php/manifestacion-antifascista-20-n-xixon