Principal |
Nacionales PP.Catalans :: 28/07/2010

[Fotos] Concentración en el CIE de Valencia

La Plataforma
[Cat/Cast] Esta concentración esta dentro de la campaña por el cierre de los Centros de Internamiento de Extranjeros y en solidaridad con la compañera Noura.

[Cat]

Al voltant de 150 persones es concentraven aquest dimarts 27 de juliol a les 12h davant les portes del CIE de València pel tancament d'aquests centres / presons i en solidaritat amb la companya Noura, detinguda, agredida sexualment, empresonada i deportada, violant així tots els seus drets, ja que ella havia interposat una denúncia contra el policia nacional que la va agredir.

Aquesta concentració està dins de la campanya pel tancament dels Centres d'Internament per a estrangers.

La concentració ha transcorregut de manera tranquil·la i combativa amb el desplegament de diverses pancartes i la lectura de diversos comunicats a càrrec dels col·lectius que formen part de la convocatòria i campanya pel tancament d'aquestes presons encobertes.

Encara que no hi ha hagut identificacions, la presència policial era palesa, però ni ells ni la intensa calor han impedit que les persones allí concentrades cridaren, durant més d'una hora, missatges de solidaritat i lluita per als i les companyes tancades.


[Cast]

Alrededor de 150 personas se concentraban este martes 27 de julio a las 12h ante las puertas del CIE de Valencia por el cierre de estos centros / cárceles y en solidaridad con la compañera Noura, detenida, agredida sexualmente, encarcelada y deportada, violando así todos sus derechos, puesto que ella había interpuesto una denuncia contra el policía nacional que la agredió.
Esta concentración esta dentro de la campaña por el cierre de los Centros de Internamiento para Extranjeros.

La concentración ha transcurrido de manera tranquila y combativa con el despliegue de varias pancartas y la lectura de varios comunicados a cargo de los colectivos que forman parte de la convocatoria y campaña por el cierre de estas cárceles encubiertas.

Aunque no ha habido identificaciones la presencia policial era patente, pero ni ellos ni el intenso calor han impedido que las personas allí concentradas gritasen, durante más de una hora, mensajes de solidaridad y lucha para lxs compañerxs encerradxs.

www.theplatform.nuevaradio.org

 

Enlace al artículo: https://www.lahaine.org/cJ8p