Principal |
Nacionales Galiza :: 24/03/2012

[Fotos] Centenas de pessoas movilizam-se em Galiza fazendo um apelo à greve

La Haine
[Gal/Cast] la central sindial pretende trasladarles a los Gobiernos español y galego el rechazo que existe al respecto de esta brutal y regresiva reforma laboral.

Galego

Centenas de pessoas participarom esta tarde nas concentraçons simultâneas convocadas pola CIG nas cidades galegas e en várias vilas do país contra da agressiva reforma laboral aprovada recentemente polo Governo espanhol do Partido Popular. As movilizaçons, que se desenvolverom em 19 localidades galegas, formam parte da campanha que desenvolve a central nacionalista para somar forças e assim oferecer umha contundente e massiva resposta à greve geral da quinta 29 de março.

Com estas movilizaçons la central sindical pretende também transladar-lhes aos Governos espanhol e galego o rejeitamento que existe nos centros de trabalho a respeito desta brutal e regressiva reforma laboral.

Castellano

Cientos de personas participaron esta tarde en las concentraciones simultáneas convocadas por la CIG en las ciudades galegas e en varias villas del país contra la agresiva reforma laboral aprobada recientemente por el Gobierno español del Partido Popular. Las movilizaciones, que se desarrollaron en 19 localidades galegas, forman parte de la campaña que desarrolla la central nacionalista con la intención de sumar fuerzas cara a ofrecer una contundente y masiva respuesta a la huelga general del jueves 29 de marzo.

Con estas movilizaciones la central sindial pretende también trasladarles a los Gobiernos español y galego el rechazo que existe en los centros de trabajo al respecto de esta brutal y regresiva reforma laboral.

 

Enlace al artículo: https://www.lahaine.org/dE9B