Principal |
Nacionales PP.Catalans :: 25/03/2012

Tres ferits, un d'ells en coma, en una agressió feixista en un concert a Manresa

VilaWeb
Agresión fascista durante un concierto en Manresa. Una de las personas se encuentra en coma.

Un grup de quinze neonazis van agredir ahir amb barres i bengales tres joves que esperàven per entrar a un concert a la sala Stroika.

Un grup d'uns quinze neonazis van agredir ahir a les nou del vespre tres joves que esperàven per entrar a un concert a la sala Stroika de Manresa amb barres i bengales. Un dels tres nois va quedar ferit greu i, segons els responsables de la sala de concerts, es troba en coma ingressat. Els mossos d'esquadra han confirmat a VilaWeb l'agressió i l'estat greu d'un dels tres nois agredits pel grup de neonazis. Segons informen, estan seguint la pista dels agressors.

L'agressió es va produir una hora i mitja abans que comencés un concert dels grups KOP i Non Servium a fora de la sala, que es troba en un polígon de Manresa. Una quinzena de neonazis van baixar d'una furgoneta armats amb pals i bengales i, després d'agredir un grup de joves, van intentar incendiar un cotxe aparcat.

Més informació sobre les accions de l'extrema dreta, en aquesta entrevista amb Xavier Vinader: 'L'extrema dreta arriba allà on la gent d’uniforme no pot arribar' (27.2.2012).



[Castellano]

Un grupo de quince neonazis agredieron ayer con barras y bengalas a tres jóvenes que esperaban para entrar a un concierto en la sala Stroika.

Un grupo de unos quince neonazis agredieron ayer a las nueve de la noche a tres jóvenes que esperaban para entrar a un concierto en la sala Stroika de Manresa con barras y bengalas. Uno de los tres chicos quedó herido grave y, según los responsables de la sala de conciertos, se encuentra en coma ingresado. Los Mossos d'Esquadra han confirmado a VilaWeb la agresión y el estado grave de uno de los tres chicos agredidos por el grupo de neonazis. Según informan, están siguiendo la pista de los agresores.

La agresión se produjo una hora y media antes de que comenzara un concierto de los grupos KOP y Non Servium fuera de la sala, que se encuentra en un polígono de Manresa. Una quincena de neonazis bajaron de una furgoneta armados con palos y bengalas y, después de agredir a un grupo de jóvenes, intentaron incendiar un coche aparcado.

Más información sobre las acciones de la extrema derecha, en esta entrevista con Xavier Vinader: 'L'extrema dreta arriba allà on la gent d’uniforme no pot arribar' (27.2.2012).

 

Enlace al artículo: https://www.lahaine.org/dE9Y