Principal |
Nacionales Galiza :: 30/04/2012

[Gal/Cast] Pentágono opta pola Límia para instalar base europeia de Drones

MCB Galiza
El Pentágono opta por La Limia (comarca galega)para instalar la base europea de Drones (aviones no tripulados)

Galego

Imperialismo pretende instalar na Galiza base europeia de avions nom tripulados.

O concelho limiao de Trás Miras semelha ser a opçom com mais possibilidades para que o Pentágono instale a base europeia de drones que atualmente está situado em Sigonella como base de provas.

A saturaçom do espaço aéreo da base italiana onde já tivérom lugar diversos acidentes e fôrom patentes as dificuldades de operatividade durante a agressom militar a Líbia no ano passado, é a principal razom para mudar de emprazamento. Trás Miras encaixa no perfil que procura o complexo militar industrial imperialista pola situaçom geográfica estratégica para a conca mediterránea, golfo Pérsico e norte de África, e também polo seu espaço aéreo livre de passo de avions comerciais.

Segundo fontes jornalisticas da imprensa burguesa galega a operaçom já conta com o visto e praz do construtor Northrop Grumman que analisárom sobre o terreio as idóneas condiçons de Trás Miras.

O Ministério espanhol de Defesa já assinou um acordo com a NATO para integrar-se no programa AGS (Alliance Ground Surveillance), o que dá luz verde para o projeto de Trás Miras.

Castellano

El imperialismo pretende instalar en Galiza una base europea de aviones no tripulados

El ayuntamiento Limiano de Tras Mirás parece ser la opción con más posibilidades para que el Pentágono instale la base europea de Drones que actualmente está situado en Sigonella como base de pruebas.

La saturación del espacio aéreo de la base italiana donde ya tuvieron lugar diversos accidentes y fueron patentes las dificultades de operatividad durante la agresión militar a Libia el año pasado, es la principal razón para cambiar la ubicación. Tras Miras encaja en el perfil que busca el complejo militar industrial imperialista por la situación geográfica estratégica para la cuenca mediterránea, golfo Pérsico y Norte de África, y también por su espacio aéreo libre de paso de aviones comerciales.

Según fuentes periodísticas de la prensa burguesa galega la operación ya cuenta con el visto bueno del constructor Northrop Gruman que analizaron sobre el terreno las idóneas condiciones de Tras Miras.

El Ministerio español de Defensa ya firmó un acuerdo con la OTAN para integrarse en el programa AGS (Alliance Ground Surveillance), que da luz verda para el proyecto de Tras Miras.

 

Enlace al artículo: https://www.lahaine.org/dG24