Principal |
Nacionales Galiza :: 31/05/2012

[Gal/Cast] Polícia despeja violentamente encerro na Biblioteca de Ourense

Diario Liberdade
Policía despeja violentamente el encierro en la biblioteca de Ourense

Galiza

De madrugada e com violência, tal como os 'gangsters' mais baixos dos filmes américanos, foi como agiu a polícia espanhola, segundo denuncia a Liga Estudantil Galega. A polícia terá entrado na Biblioteca Municipal de Ourense polas 2:30 h da madrugada, agredindo físicamente as e os estudantes e ocasionando danos materiais na própria biblioteca, além de nos pertences das pessoas presentes

Galiza Nova, Xuventude Comunista, Adiante, a Assembleia da Mocidade Independentista, Liga Comunista Libertaria, 15-M Ourense e Estudantes Sen Futuro, além da LEG, som os coletivos que participárom nesta açom direta.

Na mesma semana em que se injeta dinheiro público na quantidade de milhares de milhons à banca corrupta espanhola, umhas poucas dúzias de estudantes som despejados como se fossem criminais por agirem firmemente contra a privatizaçom do ensino.

O encerro começara no dia 29, no que se aprovara o seguinte comunicado:

A mocidade anticapitalista de Ourense, com o objetivo de expressar a nossa vontade de implantar umha educaçom gratuita e científica, e como resposta às agressons às oportunidades dxs filhxs das massas populares, apostamos na ocupaçom direta dos nossos centros de difusom cultural, como exercício de reivindicaçom do noso direito legítimo de acesso ao conhecimento.

1. Consideramos que a existência de centros educativos privados e religiosos é totalmente antidemocrática e representa um lastre cultural, ademais de ser incongruente com o paradigma científico atual e com a realidade social do momento. Portanto, a única soluçom é a existência exclusiva dumha educaçom universal , gratuíta e democrática.

2. Exigimos umha mudança no modelo educativo na questom de género, que se concrete na nom invisibilizaçom do papel da mulher nos ámbitos histórico, científico e económico. A aboliçom do patriarcado empeça na educaçom.

3. Baseando-nos na certeza de que o imperialismo espanhol tem como principal instrumento o ensino supostamente bilingüe, que é o principal causante da humilhante situaçom de diglóssia, exigimos que todas as matérias agora impartidas em castelám sejam em galego , com o objetivo de chegar ao monolingüismo social em galego.

4. Rejeitamos categóricamente a incursom dos mercados em assuntos educativos, e exigimos a implantaçom dum sistema educativo humanista e ecléctico, destinado à formaçom integral do indivíduo e nom a sua conversom em mercadoria nem à sua deshumanizaçom.

5. Por último, considerando que a importáncia da educaçom é máxima, denunciamos a preponderáncia de gastos secundários (militar, casa real, igreja) sobre ela.

Por isso imos nos encerrar de forma indefinida na Biblioteca Municipal de Ourense, com o fim de que se atendam as nossas reivindicaçons.


Castellano

De madrugada y con violencia, tal como los "gangsters" más bajos de los filmes americanos, fué como actuó la policía española, según denuncia la Liga Estudiantil Galega. La policía habría entrado en la Biblioteca Municipal de Ourense alrededor de las 2:30 horas de la madrugada, agrediendo físicamente a las y los estudiantes y ocasionando daños materiales en la propia Biblioteca, además de las pertenencias de las personas presentes.

En la misma semana en que se inyecta dinero público en cantidad de miles de millones a la banca corrupta española, unas pocas decenas de estudiantes son despejados como si fuesen criminales por movilizarse firmemente contra la privatización de la educación.

El encierrro había comenzado el día 29, en el que se aprobó el siguiente comunicado:

La juventud anticapitalista de Ourense, con el objetivo de expresar nuestra voluntad de implantar una educación gratuita y científica, y como respuesta a las agresiones a las oportunidades de las hijas e hijos de las clases populares, apostamos por la ocupación directa de nuestros centros de difusión cultural, como ejercicio de reivindicación de nuestro derecho legítimo de acceso al conocimiento.

1. Consideramos que la existencia de centros educativos privados y religiosos es totalmente antidemocrática y representa un lastre cultural, además de ser incongruente con el paradigma científico actual y con la realidad social del momento. Por tanto, la única solución es la existencia exclusiva de una educación universal, gratuita, y democrática.

2. Exigimos un cambio en el modelo educativo en la cuestión de género, que se concrete en la no invisibilización del papel de la mujer en los ámbitos histórico, científico y económico. La abolición del patriarcado comienza en la educación.

3. Nos basamos en la certeza de que el imperialismo español tiene como principal instrumento la enseñanza supuestamente bilingüe, que es la principal causante de la humillante situación de diglosia, exigiomos que todas las materias ahora impartidas en castellano sean en galego, con el objetivo de llegar al monolingüismo social en galego.

4. Rechazamos categóricamente la incursión de los mercados en asuntos educativos, y exigimos la implantación de un sistema educativo humanista y ecléctico, destinado a la formación integral del individuo y no a su conversión en mercancía ni si deshumanización.

5. Por último, considerando que la importancia de la educación es la máxima, denunciamos la preponderancia de gastos secundarios (militar, casa real, iglesia) sobre ella.

Por eso nos vamos a encerrar de forma indefinida en la Biblioteca Municipal de Ourense, con el fin de que se atiendan nuestras reivindicaciones.

Galiza Nova, Xuventudi Comunista, Adiante, la Asamblea de la Juventud Independentista, Liga Comunista Libertaria, 15-M Ourense y Estudiantes Sin Futuro, además de la LEG, son los colectivos que participaron en esta acción directa.

 

Enlace al artículo: https://www.lahaine.org/dH2b