Marcha en Compostela contra la nueva Ley Educativa elitista, segregadora, privatizadora y españolizadora, al servicio del capital y de los intereses reaccionarios del PP
Galego
A pesar da intensa chuvia que caeu hoxe sobre Compostela, a Plataforma Galega pola Defensa do Ensino Público levou ás rúas da cidade a oposición á lei de reforma educativa que pretende impor o goberno do Estado.
Denuncian o carácter segregador, elitizador, privatizador e españolizador dunha norma dictada ao servizo do capital e dos intereses reaccionarios que representa o partido popular. De feito, segundo denuncian no manifesto, a lomce fortalece un ensino centralizador e confesional, impón reválidas que serán corrixidas por entidades privadas, relega o galego a língua de terceira categoría e traslada o sistema de xestión empresarial ao ensino, mercantilizándoo.
Castellano
A pesar de la intensa lluvia que caía hoy sobre Compostela, la Plataforma Galega por la Defensa de la Educación Pública llevó a las calles de la ciudad la oposición a la ley de reforma educativa que pretende imponer el gobierno del Estado.
Denuncian el carácter segregador, elitizador, privatizador y españolizador de una norma dictada al servicio del capital y de los intereses reaccionarios que representa el partido popular. De hecho, según denuncian en el manifiesto, a LOMCE fortalece una educación centralizadora y confesional, impone reválidas que serán corregidas por entidades privadas, relega el galego a lengua de tercera categoría y traslada el sistema de gestión empresarial a la educación, mercantilizándolo.