Video Avantarvideos
Galego
Milhares de pessoas participárom na manifestaçom convocada em solidariedade com Carlos e Serafim, os dous trabalhadores condenados a 3 anos de prisom pola justiça espanhola por um “delito contra os direitos dos trabalhadores” após participarem num piquete durante umha greve do setor do transporte em 2008.
O forte temporal que nestes dias se vive na Galiza nom impediu que fossem milhares as e os solidários que saírom às ruas de Vigo para exigir do governo espanhol um indulto para os dous trabalhadores. Na manifestaçom, para além das organizaçons sindicais convocantes (CIG, UGT e CCOO), houvo também representaçom de organizaçons políticas como NÓS-UP, BNG, Anova, IU, PCPE ou PSOE e gritárom-se palavras de ordem como “Nom pode ser, obreiros nas cadeias e corruptos no poder”.
Os próprios grevistas condenados, Serafim Rodrigues e Carlos Ribas, intervírom para agradecer o apoio e a solidariedade do povo trabalhador demonstrada nesta mobilizaçom e nos milhares de assinaturas atingidas na campanha para solicitar de novo o seu indulto ao governo do PP (indulto que foi negado no passado mês de dezembro). Esta condena, a todas luzes injusta e desproporcionada tal e como expressárom os dous trabalhadores, coloca-os em perigo de entrar em prisom em qualquer momento.
Da CIG apelárom à continuidade da mobilizaçom e da pressom para evitar a entrada em prisom de Carlos e Serafim, e também denunciárom o incremento da repressom contra o movimento operário e a classe trabalhadora galega por parte do Estado espanhol, no contexto da crise do capitalismo, como meio para tentar eliminar a resistência às políticas anti-operárias e anti-populares dos diferentes governos.
Castellano
Miles de personas participaron en la manifestación convocada en solidaridad con Carlos y Serafín, los dos trabajadores condenados a 3 años de prisión por la justicia española por un "delito contra los derechos de los trabajadores" después de participar en un piquete durante una huelga del sector del transporte en 2008.
El fuerte temporal que en estos días se vive en Galiza no impidió que fuesen miles las y los solidarios que salieron a las calles de Vigo para exigir del gobierno español un indulto para los dos trabajadores. En la manifestación, además de las organizaciones sindicales convocantes (CIG, UGT y CCOO) hubo también representación de organizaciones políticas como NÓS-UP, BNG, Anova, IU, PCPE o PSOE y se gritaron consignas como "Nom pode ser, obreiros nas cadeias e corruptos no poder".
Los propios huelguistas condenados, Serafín Rodríguez y Carlos Ribas, intervinieron para agredecer el apoyo y la solidaridad del pueblo trabajador demostrada en esta movilización y en los miles de firmas recogidas en la campaña para solicitar de nuevo su indulto al gobierno del PP(indulto que fue negado el pasado mes de diciembre). Esta condena, a todas luces injusta y desproporcionada tal y como expresaron los dos trabajadores, los coloca en peligro de entrar en prisión en cualquier momento.
De la CIG, apelaron a la continuidad de la movilización y de presión para evitar la entrada en prisión de Carlos y Serafín, y también denunciaron el incremento de la represión contra el movimiento obrero y la clase trabajadora galega por parte del Estado español, en el contexto de la crisis del capitalismo, como medio para intentar eliminar la resistencia a las políticas antiobreras y antipopulares de los diferentes gobiernos.