NÓS-UP apoya la huelga contra la LOMCE y felicita a las tres organizaciones participantes por alcanzar la unidad de acción en la movilización
Galego
NÓS-Unidade Popular apoia a greve contra a LOMQE e em defesa de um ensino público, galego, de qualidade e nom patriarcal convocada para este 20-F (quinta-feira) polo conjunto das organizaçons estudantis galegas: AGIR, Comités e Liga Estudantil Galega.
Chamamos ao estudantado popular a secundar a greve e participar ativamente nas manifestaçons convocadas em diferentes vilas e cidades do País.
Parabenizamos as três organizaçons estudantis por terem atingido a unidade de açom para a mobilizaçom do estudantado contra umha das leis mais reacionárias das levadas avante polo governo espanhol do PP com a cumplicidade da Junta da Galiza. A auto-organizaçom de parámetros nacionais e populares é o caminho a seguir para respostarmos todas as agressons que os governos espanhóis dirigem contra o povo trabalhador galego.
NÓS-Unidade Popular rejeita a LOMQE por privatizadora, classista, espanholizadora e machista. A LOMQE, junto com todas as medidas de cortes no ensino público, é o instrumento com o que a oligarquia espanhola quer pôr a educaçom, ainda mais, ao seu serviço.
A política do PP busca deteriorar brutalmente o ensino público e o acesso a todos os seus níveis em igualdade de condiçons por parte das classes populares. Quer favorecer a privatizaçom para que a burguesia amplie os espaços de onde tirar mais ganhos fazendo do ensino um negócio e nom um direito. É também umha lei que reforça o patriarcado e o peso da religiom católica. Complementariamente a todo isto pretende reforçar o centralismo no sistema educativo para espanholizar o alunado, como dixo abertamente o ministro Wert no seu dia, através da imposiçom do espanhol ou de umha falsa “história de Espanha” que nega a realidade nacional galega.
A LOMQE é a lei que necessitam o capitalismo e o regime espanhóis no contexto da sua profunda crise. Por isso é necessário que o estudantado, o pessoal do sistema educativo público e, em geral, o conjunto do povo trabalhador galego, continuem a luita até atingir a sua derrogaçom.
Direçom nacional de NÓS-Unidade Popular

Castellano
NÓS-Unidade Popular apoya la huelga contra la LOMCE y en defensa de una educación pública galega, de calidad y no patriarcal convocada para este 20-F jueves por el conjunto de las organizaciones estudiantiles galegas: AGIR, Comités y Liga Estudiantil Galega.
Hacemos un llamamiento al estudiantado popular a secundar la huelga y participar activamente en las manifestaciones convocadas en diferentes pueblos y ciudades del País.
Felicitamos a las tres organizaciones estudiantiles por haber alcanzado la unidad de acción de cara a la movilización del estudiantado contra una de las leyes más reaccionarias de las llevadas adelante por el gobierno español del PP con la complicidad de la Xunta de Galiza. La auto-organización en base a parámetros nacionales y populares es el camino a seguir para responder a todas las agresiones que los gobiernos españoles dirigen contra el pueblo trabajador.
NÓS-Unidade Popular rechaza la LOMCE por privatizadora, clasista, españolizadora y machista. La LOMCE, junto con otras medidas de recortes en la educación pública, es el instrumento que la oligarquía española quiere poner, aún más, a su servicio.
La política del PP busca deteriorar brutalmente la educación pública y el acceso a todos sus niveles en igualdad de condiciones por parte de las clases populares. Quiere favorecer la privatización para que la burguesía amplíe los espacios de donde extraer más ganancias convirtiendo la educación en un negocio y no en un derecho. Es también una ley que refuerza el patriarcado y el peso de la religión católica. Complementariamente a todo esto pretende reforzar el centralismo en el sistema educativo para españolizar al alumnado, como dijo abiertamente el ministro Wert en su día, a través de la imposición del español o de una falsa "historia de España" que niega la realidad nacional galega.
La LOMCE es la ley que necesitan el capitalismo y el régimen español en el contexto de su profunda crisis. Por eso es necesario que el estudiantado, el personal del sistema educativo público y, en general, el conjunto del pueblo trabajador galego, continúen la lucha hasta alcanzar su derogación.
Direçom nacional de NÓS-Unidade Popular