Galego
Vigo viveu a mobilizaçom de centenares de marinheiros galegos da frota do cerco para rejeitar o reparto de quotas imposto polo governo espanhol do PP. Houvo enfrentamentos com detençons e feridos.
Umha combativa jornada de luita que começava de madrugada com o corte do tránsito de entrada e saída ao porto de Vigo por parte de marinheiros chegados de diferentes pontos do país. Posteriormente dirigírom-se até o edifício da Junta da Galiza numha marcha que exigiu umha reuniom com responsáveis da administraçom autonómica. Umha reuniom que nom se produziu posto que a única resposta obtida pola frota galega foi a repressom policial
Castellano
Vigo vivió una movilización de cientos de marineros galegos de la flota de cerco para rechazar el reparto de cuotas impuesto por el gobierno español del PP. Hubo enfrentamientos con detenciones y heridos.
Una combativa jornada de lucha que comenzaba de madrugada con un corte de tráfico de entrada y salida al puerto de Vigo por parte de marineros llegados desde diferentes puntos del país. Posteriormente se dirigieron hasta el edificio de la Junta de Galiza en una marcha que exigió una reunión con responsables de la administración autonómica. Una reunión que no se produjo puesto que la única respuesta obtenida por la flota galega fue la represión policial.