Principal |
Nacionales Galiza :: 15/05/2014

O dramaturgo Marcos Abalde denuncia a situaçom dos presos independentistas galegos

Ceivar
[Gal/Cast] [Audio] Marcos Abalde reconocido dramaturgo denunció en una entrevista la falta de democracia por la que los independentistas sufren cárcel y dispersióin

Galego

Marcos Abalde, reconhecido dramaturgo galego, vem de ganhar o Prémio Fiz Vergara Vilarinho 2014 com o poemário titulado “Oechach”. Com este motivo a Rádio Galega entrevistou-no no dia de hoje no programa Diário Cultural.

Durante a conversa radiofónica Abalde aproveitou a ocasiom para denunciar “o sistema totalitário e fascista que conduze à indigência a milheiros de pessoas na Galiza”. Igualmente mencionou que a sua obra basea-se num diálogo político com presos independentistas “que hoje estám na cadeia devido à falta de democracia e que sofrem a dispersom assim como as mais desproporcionadas condenas nas cadeias espanholas”.

Desde CEIVAR resulta-nos muito grato comprovar que os presos independentistas galegos nom caem no esquecimento por muitos quilómetros e travas que o Estado Espanhol imponha. Assim mesmo parabenizamos a todas as pessoas que desde os seus espaços denunciam a situaçom à que os retaliados se vem submetidos.

Convidamos-vos a que escuitedes a entrevista de quatro minutos no seguinte enlace:

http://www.crtvg.es/rg/destacados/diario-cultural-diario-cultural-do-dia-12-05-2014-813522

Castellano

Marcos Abalde, reconocido dramaturgo galego, acaba de ganar el Premio Fiz Vergara Vilarinho 2014 con el poemario titulado "oechach". Con este motivo la Radio Galega lo entrevistó en el día de ayer en el Programa Diario Cultural.

Durante la conversación radiofónicia Abalde aprovechó la ocasión para denunciar "el sistema totalitario y fascista que conduce a la indigencia de miles de personas en Galiza". Igualmente mencionó que su obra se basa en un diálogo político con presos independentistas "que hoy están en la cárcel debido a la falta de democracia y que sufren la dispersión así como las más desproporcionadas condenas en las cárceles españolas".

Desde CEIVAR nos resulta muy gratificante comprobar que los presos independentistas galegos no caen en el olvido por muchos quilómetros y obstáculos que el Estado español imponga. Así mismo felicitamos a todas las personas que desde sus espacios denuncian la situación a la que los represaliados se ven sometidos.

Os invitamos a que escuchéis la entrevista de cuatro minutos en el siguiente enlace:

http://www.crtvg.es/rg/destacados/diario-cultural-diario-cultural-do-dia-12-05-2014-813522

 

Enlace al artículo: https://www.lahaine.org/eG0s