

Galego
Às 19 horas de hoje quarta-fera 11 de junho umha dúzia de militantes da esquerda independentista galega concentrarom-se diante da Cámara Municipal de Vigo para denunciar mediante um ato simbólico a ilegítima e corrupta coroa espanhola e reivindicar a República da Galiza.
Rebeca Bravo, porta-voz nacional de NÓS-UP, denunciou com firmeza e contundência o regime espanhol e a votaçom realizada hoje nas Cortes onde a “esmagadora maioria de deputados e deputadas do monopartidarismo bicéfalo aprovou a lei de abdicaçom do rei imposto por Franco contra a vontade popular”.
O busto de Juan Carlos foi cuberto da mesma pintura cor-de-rosa que NÓS-UP leva empregando como cor antifascista desde o ano 2000, para assim denunciar a simbologia franquista que inçava as ruas, praças e prédios da Galiza.
A mesma pintura porque Juan Carlos foi imposto por Franco para dar continuidade ao atual regime que oprime a Galiza, marginaliza às mulheres e condena à miséria e à carência de direitos e liberdades à imens maioria da populaçom.
Antes de finalizar a açom Rebeca Bravo afirmou que a “Galiza nom tem rei nem o quer” e apelou ao conjunto das forças políticas e sociais galegas a promover um “pólo patriótico rupturista para abrir face um processo cosntituinte galego”, a “unificar energias para contribuir com a maioria social à queda do decadente regime impossibilitando mediante a luita de rua a sua perpetuaçom”.
Castellano
A las 19:00 horas de hoy miércoles 11 de junio una docena de militantes de la izquierda independentista galega se concentraron delante de la Cámara Municipal de Vigo para denunciar mediante un acto simbólico la ilegitima y corrupta corona española y reivindicar la República de Galiza.
Rebeca Bravo, porta-voz nacional de NÓS-UP, denunció con firmeza y contundencia el régimen español y la votación realizada hoy en las Cortes donde la "aplastante mayoría de diputadas y diputados del monopartidarismo bicéfalo aprobó la ley de abdicación del rey impuesto por Franco contra la voluntad popular".
El busto de Juan Carlos fue cubierto de la misma pintura color rosa que NÓS-UP lleva empleando como color antifascista desde el año 2000, para así denunciar la simbología franquista que llenaba las calles, plazas, y edificios de Galiza.
La misma pintura porque Juan Carlos fue impuesto por Franco para dar continuidad al actual régimen que oprime Galiza, margina a las mujeres y condena a la miseria y a la carencia de derechos y libertades a la inmensa mayoría de la población.
Antes de finalizar la acción Rebeca Bravo afirmó que "Galiza no tiene rey ni lo quiere" y apeló al conjunto de las fuerzas políticas y sociales galegas a promover un "polo patriótico rupturista para abrir hacia un proceso constituyente galego", a "unificar energías para contribuir con la mayoría social a la caída del decadente régimen imposibilitando mediante la lucha de calle su perpetuación".



