Principal |
Nacionales Galiza :: 21/06/2014

[Gal/Cast] Maria, Bruno, estamos orgulhosas!

AMI
La ola de solidaridad se hizo notar una vez más en la detención de Bruno, activista por la lengua, social y sindical

Galego

Depois dumha grande demonstraçom de valentia e dignidade por parte de Maria comunicando por videoconferência a sua intençom de continuar na luita desde donde for e a sua negativa a aceitar as ordens do estado para o seu ingresso em prisom, foi detida o passado sábado 14 de Junho e levada mais umha vez a cadeia.

A vaga solidaria fiz-se notar mais umha vez, algo que preocupa muito a quem tem a repugnante tarefa de proteger ao estado. E assim, pretendendo exemplificar, como se de maus professores de adolescentes se trata-se, detiverom a Bruno, ativista pola língua, social e sindical que foi detido sob a acusaçom de encobrimento e colaboraçom com banda armada.

Mais umha vez, o coletivo anti-represivo Ceivar, encarregou-se de funcionar como canle de comunicaçom para que todas conheçamos o acontecido e como ferramenta para manter aceso o facho da solidariedade na rua. Restam polo tanto, mais dados sobre o caso, mas sim umha analise dos fatos.

Ante todo e mais umha vez, agradecemos a Maria o seu compromisso com o País e a luita por um mundo melhor. Valoramos a luita de Maria como um exemplo para a mocidade combativa do País. Mais alá dos factos individuais, exemplifica como o reforço da comunidade, do coletivo e da irmandade funciona como ferramenta para sentir-se forte na rua e como escudo para poder suportar umha e outra vez os golpes repressivos. Sentimo-nos orgulhosas do que Maria significa: exemplo para a mocidade, luita, amor e esperança.

O aparelho do estado sabe que esta maré solidaria e as redes tecidas nos últimos anos para defender-nos da repressom som muito perigosas. Assim, detiverom ao Bruno (já em liberdade baixo fiança), e a bazofia escrita do regime botou mais umha vez de “plumillas” vomitivos, pura propaganda de estado. Ressaltarom umha e outra vez que Bruno é amigo de Maria. Insinuando o que é certo, o delito: a amizade entre/com as que luitam. Querem de maneira desesperada marginalizar a que luita, criminalizar a solidariedade.

A nossa solidariedade é imparável!

A luita continua!

Castellano

Después de una gran demostración de valentía y dignidad por parte de María comunicando por videoconferencia su intención de continuar en la lucha desde donde fuera y su negativa a aceptar las órdenes del estado para su ingreso en prisión, fue detenida el pasado sábado 14 de junio y llevada una vez más a la cárcel.

La ola solidaria se hizo notar una vez más, algo que preocupa mucho a quien tiene la repugnante tarea de proteger al estado. Y así, pretendiendo ejemplificar, como si de malos profesores de adolescentes se tratase, detuvieron a Bruno, activista por la lengua, social y sindical bajo la acusación de encubrimiento y colaboración con banda armada.

Una vez más, el colectivo anti-represivo Ceivar, se encargó de funcionar como canal de comunicación para que todas conozcamos lo sucedido y como herramienta para mantener encendida la llama de la solidaridad en la calle. Quedan por lo tanto, más datos sobre el caso, pero si un análisis de los hechos.

Ante todo y una vez más, agradecemos a Maria su compromiso con el País y la lucha por un mundo mejor. Valoramos lalucha de maria como un ejemplo para la juventud combativa del País. Más allá de los hechos individuales, ejemplificamos como el refuerzzo de la comunidad, del colectivo y de la hermandad funciona como herramienta para sentirse fuerte enn la calle y como escudo para poder soportar una y otra vez los golpes represivos. Nos sentimos orgullosas de lo que Maria significa:

El aparato del estado sabe que esta marea solidaria y las redes tejidas en los últimos años para defendernos de la represión son muy peligrosas. Así, detuvieron a Bruno (ya en libertad bajo fianza), y la bazofia escrita del régimen echó mano una vez más de "plumillas" vomitivas, pura propaganda de estado. Subrayaron una y otra vez que Bruno es amigo de Maria. Insinuando lo que es cierto, el delito: la amistad entre/con las que luchan. Quieren de manera desesperada marginalizar a quien lucha, criminalizar la solidaridad.

A nossa solidariedade é imparável!

A luita continua!

 

Enlace al artículo: https://www.lahaine.org/eH4U