Principal |
Asturies :: 03/08/2014

[Ast/Cast]Cajastur: Algo huele a podrido en el parlamento Asturiano

CSI-Asturies
Obedeciendo órdenes del Banquero del Régimen, se han apresurado a convocar un Pleno para dejar atado y bien atado el asunto acerca de la dirección de la Fundación Cajastur

Na mesma sesión parllamentaria na que s'aprobaba una moción de sofitu al Pueblu Palestín y condergábase’l bombardéu de Gaza, una vegada más, la Izquierda del Réxime (PSOE ya IX), amuésase dialéuticamente a la escontra de toles inxusticies habíes y por haber, sobremanera cuantu más llueñe tán, pero cuando hai qu'enfrentase a los poderes fáuticos d’Asturies, la cosa yá camuda y la bandera encarnada va perdiendo collor hasta tornase francamente mariella.

DAQUÉ FIEDE A PODRIGAÑAO NEL PARLLAMENTU ASTURIANU

Ayeri tuvo llugar el Plenu Estraordinariu de la Xunta Xeneral del Principáu pa escoyer al representante d'esta entidá, heredera de los derechos de la Diputación Provincial d'Uviéu como entidá fundadora de la Caxa d'Aforros d’Asturies, nel Patronatu de la Fundación Bancaria Caxastur.

Con más de 100.000 paraos y paraes n’Asturies, EREs, despidos y zarros d'empreses día sí y día tamién, una economía en ruines, un grau de corrupción públicu y vultable y una situación social camín del despeñaderu, PSOE y PP, obedeciendo ordes del Banqueru’l Réxime, entaináron a convocar un Plenu Estraordinariu de la Xunta Xeneral pa dexar atáu y bien atáu l'asuntu alrodiu la direición de la Fundación Caxastur que, al paecer, tantu a ún como a otros esmolez-yos n'estremu. ¿Por qué sedrá?.

La sesión nel Parlamentu asturianu revistió por momentos detalle de comedia bufa, yá que, al contrariu de lo que creíemos, nun había una propuesta del PSOE que diba sofitar (cómo non) el PP. Por increíble que paeza, había dos propuestes: una del PSOE, que proponía a Manuel Menéndez y otra del PP que proponía a... Manuel Menéndez.

Nun ye chancia nin ironía, ye talo cualo. Bien s'encargó d'afitalo na so penosa intervención el representante’l PP, Matías Rodríguez Feito, sacando pechu pola so valentía en proponer al mesmu candidatu que proponía'l PSOE. La emoción del momentu fixo qu'esti personaxe llegara a afirmar que, d'equí p'arriba, nel Conseyu d'Alministración de la Caxa namás va haber profesionales. Teniendo en cuenta que la Caxa y el so Conseyu dexaron d'esistir, rescampla qu'esti diputáu nun fai los deberes cola dilixencia debía.

Curiosamente, la votación (por alcuerdu de la Xunta Voceros) tuvo llugar ensin alderique previu y dexáronse pa dempués d'ella les argumentaciones de los grupos parllamentarios.

El Doble Candidatu algamó 24 votos favoratibles (PSOEPP), 12 votos a la escontra (Foru y UPD) y cuatro abstenciones (IX).

El diputáu d'UPyD, Ignacio Priendes, anunció'l so votu a la escontra pola oposición del so partíu a la Llei de Caxes, pero ensin faer denguna crítica (al contrariu) a la xestión del Doble Candidatu al mandu de Caxastur nin a la sospechosa acumuladura de cargos nuna mesma persona.

El voceru d'IX, Aurelio Martín, fixo un discursu a la escontra la privatización de les caxes polo xeneral, pero ensin averase nin por asomu a lo asocedío en Caxastur. A Menéndez y la so xestión, nin referencia, por si acasu. Una vegada más, la Izquierda’l Réxime amuésase dialéuticamente a la escontra de toles inxusticies habíes y por haber, sobremanera cuanto más llueñe tán, pero cuando hai qu'enfrentase a los poderes fácticos d'Asturies, la cosa yá camuda y la bandera collorada va perdiendo collor hasta tornase francamente mariella. Por si hubiere dalguna dulda yá que’l votu yera secretu, anunció l'astención del so grupu parllamentariu.

La vocera de Foro Asturies, Cristina Coto, anunció'l votu a la escontra del so grupu parlamentariu y analizó la nefasta xestión de Manuel Menéndez al mandu de Caxastur, faciendo referencia a los EREs, los zarros d'oficines, los despidos en forma de tresllaos de punta a punta’l país y a tolos perxuicios causaos a veceros y trabayadores pola referida xestión del Doble Candidatu. Señaló lo que yera obviu: PSOE y PP convocaben un plenu estraordinariu de la Xunta Xeneral con calter d'urxencia pa plantegar una cuestión de confianza alrodiu Manuel Menéndez.

De toes estes intervenciones fuimos testigos un grupu delegaos y delegaes de la Corriente Sindical d’Izquierda en Caxastur qu'aportemos a la tribuna d'espectadores del parllamentu asturianu.

De la intervención del representante’l PSOE nun pudimos selo hasta'l final, dao que fuimos desallugaos pola policía primero que concluyera, pero verdaderamente, colo que vimos sóbranos pa faenos una idea veraz del conteníu ético y estético de dicha intervención.

Un entamu prepotente y faltono a la escontra quien tien la osadía de criticar al Banqueru’l Réxime, que tornóse menaciador nun momentu dáu (“va haber que tomar midíes preventives contra los autores intelectuales de les insidies y faltes de respetu” nel meyor estilu SOMA) y que, perdíos dafechu los papeles, desaguó na siguiente frase: “La Caxa nun se privatizó porque la Caxa nunca foi pública”. Ante semeyante falacia, los delegaos de CSI en Caxastur presentes, llevantamos y coriamos “La privatización ye robu y corrupción” hasta que fuimos espulsaos pola policía.


[Castellano]

En la misma sesión parlamentaria en la que se aprobaba una moción de apoyo al Pueblo Palestino y se condenaba el bombardeo de Gaza, una vez más, la Izquierda del Régimen (PSOE e IU), se muestra dialécticamente en contra de todas las injusticias habidas y por haber, sobre todo cuanto más lejos están, pero cuando hay que enfrentarse a los poderes fácticos de Asturies, la cosa ya cambia y la bandera roja va perdiendo color hasta volverse francamente amarilla.

ALGO HUELE A PODRIDO EN EL PARLAMENTO ASTURIANO

Ayer tuvo lugar el Pleno Extraordinario de la Junta General del Principado para elegir al representante de esta entidad, heredera de los derechos de la Diputación Provincial de Oviedo como entidad fundadora de la Caja de Ahorros de Asturies, en el Patronato de la Fundación Bancaria Cajastur.

Con más de 100.000 parados y paradas en Asturies, ERES, despidos y cierres de empresas día sí y día también, una economía en ruinas, un grado de corrupción público y notorio y una situación social camino del despeñadero, PSOE y PP, obedeciendo órdenes del Banquero del Régimen, se han apresurado a convocar un Pleno Extraordinario de la Junta General para dejar atado y bien atado el asunto acerca de la dirección de la Fundación Cajastur que, al parecer, tanto a uno como a otros les preocupa en extremo. ¿Por qué será?.

La sesión en el Parlamento asturiano ha revestido por momentos detalle de comedia bufa, ya que, al contrario de lo que creíamos, no había una propuesta de la PSOE que iba apoyar (cómo no) el PP. Por increíble que parezca, había dos propuestas: una de la PSOE, que proponía a Manuel Menéndez y otra del PP que proponía a... Manuel Menéndez.

No es broma ni ironía, es tal cual. Bien se encargó de recalcarlo en su penosa intervención el representante del PP, Matías Rodríguez Feito, sacando pecho por su valentía en proponer al mismo candidato que proponía la PSOE. La emoción del momento hizo que este personaje llegara a afirmar que, a partir de ahora, en el Consejo de Administración de la Caja sólo habrá profesionales. Teniendo en cuenta que la Caja y su Consejo han dejado de existir, es evidente que este diputado no hace los deberes con la diligencia debida.

Curiosamente, la votación (por acuerdo de la Junta de Portavoces) tuvo lugar sin debate previo y se dejaron para después de ella las argumentaciones de los grupos parlamentarios.

El Doble Candidato consiguió 24 votos a favor (PSOEPP), 12 votos en contra (Foro y UPD) y cuatro abstenciones (IU).

El diputado de UPyD, Ignacio Prendes, anunció su voto en contra por la oposición de su partido a la Ley de Cajas, pero sin hacer ninguna crítica (al contrario) a la gestión del Candidato Duplicado al frente de Cajastur ni a la sospechosa acumulación de cargos en una misma persona.

El portavoz de IU, Aurelio Martín, hizo un discurso contra la privatización de las cajas en general, pero sin acercarse ni por asomo a lo sucedido en Cajastur. A Menéndez y su gestión, ni referencia, por si acaso. Una vez más, la Izquierda del Régimen se muestra dialécticamente en contra de todas las injusticias habidas y por haber, sobre todo cuanto más lejos están, pero cuando hay que enfrentarse a los poderes fácticos de Asturies, la cosa ya cambia y la bandera roja va perdiendo color hasta volverse francamente amarilla. Por si hubiera alguna duda ya que el voto era secreto, anunció la abstención de su grupo parlamentario.

La portavoz de Foro Asturias, Cristina Coto, anunció el voto en contra de su grupo parlamentario y analizó la nefasta gestión de Manuel Menéndez al frente de Cajastur, haciendo referencia a los ERES, los cierres de oficinas, los despidos en forma de traslados de punta a punta del país y a todos los perjuicios causados a clientes y trabajadores y trabajadoras por la referida gestión del Doble Candidato. Señaló lo que era obvio: PSOE y PP convocaban un pleno extraordinario de la Junta General con carácter de urgencia para plantear una cuestión de confianza acerca de Manuel Menéndez.

De todas estas intervenciones fuimos testigos un grupo de delegados y delegadas de la Corriente Sindical d’Izquierda en Cajastur que accedimos a la tribuna de espectadores del parlamento asturiano.

De la intervención del representante de la PSOE no pudimos serlo hasta el final, dado que fuimos desalojados por la policía antes de que concluyese, pero ciertamente, con lo que vimos nos sobra para hacernos una idea veraz del contenido ético y estético de dicha intervención.

Un inicio prepotente y faltón contra quienes tiene la osadía de criticar al Banquero del Régimen, que se volvió amenazante en un momento dado (“habrá que tomar medidas preventivas contra los autores intelectuales de las insidias y faltas de respeto” en el mejor estilo SOMA) y que, perdidos totalmente los papeles, desembocó en la siguiente frase: “La Caja no se ha privatizado porque la Caja nunca ha sido pública”. Ante semejante falacia, los delegados de CSI en Cajastur presentes, nos levantamos y coreamos “La privatización ye robo y corrupción” hasta que fuimos expulsados por la policía.

 

Enlace al artículo: https://www.lahaine.org/eI7p