Principal |
Nacionales Galiza :: 01/10/2014

[Gal/Cast] Solidariedade galega co proceso democrático catalán

Sermos Galiza
De Ponteareas a Burela y de Compostela a Ourense, las plazas de 9 villas y ciudades galegas acogieron concentraciones de apoyo a la consulta catalana

Galego

De Ponteareas a Burela e de Compostela a Ourense, as prazas de 9 vilas e cidades galegas acolleron concentracións de apoio á consulta catalá e de rexeitamento á decisión do Tribunal Constitucional. As mobilizacións decorreron pouco despois de que en Catalunya milleiros de persoas saísen ás rúas para demandar o dereito a votar o vindeiro 9 de novembro.

 ‘Galiza con Catalunya. Autodeterminación é democracia’ e ‘Os pobos deciden’ eran algunhas das lendas nas concentracións na Galiza, realizadas en rexime de auto-convocatoria, e na que tomaron parte militantes e simpatizantes das diferentes organizacións soberanistas. Tamén estiveron presentes nalgunhas delas, caso da de Compostela, membros da ANC-Galiza e cataláns emigrad@s no noso país. 

Castellano

De Ponteareas a Burela y de Compostela a Ourense, las plazas de 9 villas y ciudades galegas acogieron concentraciones de apoyo a la consulta catalana y de rechazo a la decisión del Tribunal Constitucional. Las concentraciones se realizaron poco despues de que miles de personas saliesen al la calle en Cataluya para reclamar el derecho a votar el próximo 9 de noviembre.

"Galiza con Catalunya. Autodeterminación y democracia" y "Los pueblos deciden" eran algunos de los lemas en las concentraciones en Galiza realizadas como autoconvocatoria y en la que tomaron parte  militantes y simpatizante de diferentes organizaciones soberanistas. También estuvieron presentes en algunas de ellas caso de Compostela miembros de ANC-Galiza y catalanes emigrados en nuestro país

 

 

 

Enlace al artículo: https://www.lahaine.org/eK62