Principal |
Asturies :: 13/10/2014

Manifestación escontra los despidos y los pieslles d'empresa n’Asturies. “llucha pol to futuru”.

CSI-Asturies
Saldrá del Hotel León (avda. de La Costa 45), en Xixón, el próximo miércoles 15 de octubre, a las 19:00 h

[Asturianu]

La CSI llama a la manifestación escontra los despidos y los pieslles d'empresa n’Asturies. “llucha pol to futuru”.

MIÉRCOLES 15 OCHOBRE. 19:00 h. SALIDA DEL HOTEL LEÓN (AVDA. DE LA COSTA 45). XIXÓN. ASTURIES.

CONVOCA: ASAMBLEES DE TRABAYADORES EN LLUCHA N’ASTURIES.

La Corriente Sindical d’Izquierda fai un llamamientu a la clas obrera asturiana, a la participación na manifestación escontra los despidos y los pieslles d'empresa que, col lema “Llucha pol to futuru”, ta convocada poles Asamblees de Trabayadores en Llucha n’Asturies, y que va salir del Hotel León (avda. La Costa 45), en Xixón, el próximu miércoles 15 ochobre, a les 19:00 h.

Esta vegada, dende la CSI nun vamos dar más datos sobre paru, precariedá, families ensin dengún tipu d'ingresu, persones desahuciaes y tiraes na cai, beneficios de la Banca, abusos de la Patronal, deterioru de la Sanidá, la Educación o los Servicios Sociales, corrupción xeneralizada, etc.

A cencielles vamos dicir que la clas obrera asturiana ta abandonada a la so suerte y la probitú y la miseria ye l'únicu futuru que'l Gobiernu asturianu y los partíos parllamentarios, tiénennos planiáu. Baste dicir que nin siquier los alimentos tán garantizaos pa toes y toos. La fame, la miseria y la represión ya, inclusive, la cárcel, si daquién decide protestar.

Mentantu, la Banca bati records de beneficios, a la Patronal namás-y falta pidir la llegalización del esclavismu y les direiciones de los sindicatos del Réxime miren pa otru lláu cola mesma cara dura cola que reciben subvenciones.

Tenemos d’echar la galga a too esto y, dende la CSI, sofitamos ensin reserves les movilizaciones de les Asamblees de Trabayadores en Llucha n’Asturies, realizaes dende la autoorganización obrera, col únicu protagonismu de los y les trabayadores, percima les direiciones sindicales o polítiques y col únicu oxetivu de defender los derechos obreros y populares.

¡NIN UN PARÁU NIN UNA PARADA NIN UN DESPIDU NIN UN PIESLLE D'EMPRESA MÁS N’ASTURIES!. ¡LA LLUCHA YE L'ÚNICU CAMÍN!.

________________

[Castellano]

LA CSI LLAMA A LA MANIFESTACIÓN CONTRA LOS DESPIDOS Y LOS CIERRES DE EMPRESA EN ASTURIES. “LUCHA POR TU FUTURO”.

MIÉRCOLES 15 DE OCTUBRE. 19:00 h.
SALIDA DEL HOTEL LEÓN (AVDA. DE LA COSTA 45). XIXÓN. ASTURIES.

CONVOCA: ASAMBLEAS DE TRABAJADORES Y TRABAJADORAS EN LUCHA EN ASTURIES.

La Corriente Sindical d’Izquierda hace un llamamiento a la clase obrera asturiana, a la participación en la manifestación contra los despidos y los cierres de empresa que, con el lema “Lucha por tu futuro”, está convocada por las Asambleas de Trabajadores y Trabajadoras en Lucha en Asturies, y que saldrá del Hotel León (avda. de La Costa 45), en Xixón, el próximo miércoles 15 de octubre, a las 19:00 h.

Esta vez, desde la CSI no vamos a dar más datos sobre paro, precariedad, familias sin ningún tipo de ingreso, personas desahuciadas y tiradas en la calle, beneficios de la banca, deterioro de la Sanidad, la Educación o los Servicios Sociales, corrupción generalizada, etc.

Simplemente diremos que la clase obrera asturiana está abandonada a su suerte y la pobreza y la miseria es el único futuro que el Gobierno asturiano y los partidos parlamentarios, nos tienen planificado. Baste decir que ni siquiera los alimentos están garantizados para todas y todos. El hambre, la miseria y la represión e, incluso, la cárcel, si alguien decide protestar.

Mientras tanto, la Banca bate records de beneficios, a la Patronal sólo le falta pedir la legalización del esclavismo y las direcciones de los sindicatos del Régimen, miran para otro lado, con la misma cara dura con la que reciben subvenciones.

Tenemos que poner freno a todo esto y, desde la CSI, apoyamos sin reservas las movilizaciones de las Asambleas de Trabajadores y Trabajadoras en Lucha en Asturies, realizadas desde la autoorganización obrera, con el único protagonismo de las trabajadoras y trabajadores, por encima de las direcciones sindicales o políticas y con el único objetivo de defender los derechos obreros y populares.

¡NI UN PARADO NI UNA PARADA NI UN DESPIDO NI UN CIERRE DE EMPRESA MÁS EN ASTURIES!. ¡LA LUCHA ES EL ÚNICO CAMINO!.

 

Enlace al artículo: https://www.lahaine.org/eL0G