Principal |
Nacionales PP.Catalans :: 13/10/2014

[Cat/Cast] [Video] Feixistes espanyols acudeixen a Barcelona a cremar banderes catalanes

La Haine - Països Catalans
Y además los nazi fascistas españoles han anunciado viaje a Catalunya para el 9 de noviembre


Catalan

Un grup de nazi feixistes espanyols que han participat en la marxa unionista de l'espanyolisme han cremat dues banderes catalanes esteladas dins del recorregut de la manifestació ultra convocada aquest 12O per Democràcia Nacional i Aliança Nacional. Seguidament, han penjat la imatge en Twitter amb el següent missatge: "als separatistes que hem tornat a passar i que el 9N tornarem a passar. Hi hagi les conseqüències que hi hagi".

Malgrat la forta presència d'efectius dels mossos, el grup d'ultres d'estètica falangista ha pres diverses *esteladas i les ha cremat enfront d'una pancarta en la qual es podia llegir 'Il·legalització per a separatistes' franquejada per l'emblema del jou i les fletxes.

Els manifestants porten banderes *preconstitucionales i van iniciar, sobre les 11:15, la seva marxa cap a *Montjuïc. La concentració, convocada en defensa de "la unitat d'Espanya" es va desenvolupar amb crits de 'La consulta anem a rebentar' i 'Separatistes, terroristes', entre uns altres.

 

Castellano


Un grupo de nazi fascistas españoles que han participado en la marcha unionista del españolismo han quemado dos banderas catalanas esteladas dentro del recorrido de la manifestación ultra convocada este 12O por Democracia Nacional y Alianza Nacional. Seguidamente, han colgado la imagen en Twitter con el siguiente mensaje: "a los separatistas que hemos vuelto a pasar y que el 9N volveremos a pasar. Haya las consecuencias que haya".

A pesar de la fuerte presencia de efectivos de los mossos, el grupo de ultras de estética falangista ha tomado varias esteladas y las ha quemado frente a una pancarta en la que se podía leer 'Ilegalización para separatistas' franqueada por el emblema del yugo y las flechas.

Los manifestantes portan banderas preconstitucionales e iniciaron, sobre las 11:15, su marcha hacia Montjuïc. La concentración, convocada en defensa de "la unidad de España" se desarrolló con gritos de 'La consulta vamos a reventar' y 'Separatistas, terroristas', entre otros

 

Enlace al artículo: https://www.lahaine.org/eL0M