Principal |
Nacionales Galiza :: 13/11/2014

[Gal/Cast] “Son culpábel de non colaborar no despexo mais inocente de alterar as masas”

Sermos Galiza
Realmente soy culpable de no colaborar en el desalojo pero inocente de alterar a las masas

Galego

Roberto Rivas, o bombeiro sancionado por negarse a participar no despexo de Aurelia Rey, compareceu ante os medios ás portas do Xulgado e arroupado polos seus compañeiros. Rivas anunciou que acataba a sentenza e a sanción malia non estar de acordo.“Tras revisar a sentenza non me queda outra que acatar a sanción, aínda que non estea de acordo con ela. Non imos recorrela porque non merece a pena seguir gastando enerxías buscando físgoas legais para avalar a miña inocencia. Son inocente, vese nos vídeos gravados dese día que non incitei á violencia, teño a conciencia tranquila. Realmente son culpable de non colaborar no desafiuzamento, pero inocente de alterar as masas”.

“Este proceso xudicial foi unha covardía desde o principio, non creemos nel.
A xente xulgará. Os desafiuzamentos son realmente o que alteran as masas. Trátase dunha persecución para os movementos sociais que loitan nas rúas”, afirmou na comparecencia.

Roberto Rivas presentou a conta de banca ética para sufragar as multas que recibiron todas as persoas que participaron no desafiuzamento, non só a súa A conta na que quen queira poda colaborar coa súa achega é: Fiare Banca Ética ES 81 1550 0001 2100 0067 9324


Castellano

Roberto Rivas, el bombero sancionado por negarse a participar en el desalojo de Aurelia Rey, compareció ante los medios delante de los Juzgados y arropado por sus compañeros. Rivas anunció que acataba la sentencia y la sanción a pesar de no estar de acuerdo. “Tras revisar la sentencia no me queda otra que acatar la sanción, aún que no esté de acuerdo con ella. No vamos a recurrirla porque no merece la pena seguir gastando energías buscando argumentos legales para avalar mi inocencia. Soy inocente, se ve en los vídeos grabados ese día que no incité a la violencia, tengo la conciencia tranquila.

Realmente soy culpable de no colaborar en el desalojo pero inocente de alterar a las masas”.

“Este proceso judicial fue una cobardía desde el principio, no creemos en él. La gente juzgará. Los desalojos son realmente lo que altera a las masas. Se trata de una persecución para los movimientos sociales que luchan en las calles” afirmó en la comparecenia.

Roberta Rivas presentó la cuenta de banca ética para sufragar las multas que recibieron todas las personas que participaron en el desalojo, no sólo la suya. La cuenta en la que quien quiera puede colaborar con su aportación es: Fiare Banca Ética ES 1550 0001 2100 00679324

 

 

Enlace al artículo: https://www.lahaine.org/eM1f