Principal |
Asturies :: 13/12/2014

[Ast/Cast] ¡Queremos Vivir en Paz!

Varias organizaciones políticas y sociales de Asturies
Hacemos un llamamiento a la población a aislar totalmente a los fascistas y a quienes en la práctica están contribuyendo a que este veneno se desarrolle.

[Asturianu]

¡QUEREMOS CONVIVIR EN PAZ!

 

El pasáu 25 d'ochobre, la organización d'estrema derecha Movimientu Social Republicanu (MSR) cellebró una xunta nun chigre de Los Barreros-Barredos, cola pretensión d'abrir ellí'l so primer “centru social” n'Asturies. Anque pel momento paez qu'esi proyeutu atayóse, naquella ocasión dieronse cita ellí numberosos ultraderechistes d’estremaes llocalidaes asturianes.

 

Ha tenese en cuenta qu'esti grupu caracterízase polos sos planteamientos violentos, racistes y xenófobos. D'un tempu p’acá, les organizaciones nazis y fascistes esistentes nel Estáu español, pa enfusar meyor na sociedá traten de ponese una piel de corderu. Esto ye lo qu'intenten faer dende'l Movimientu Social Republicanu, que conociendo les faltes d'una gran parte de la sociedá, pretenden esconder el so mensaxe detrás de repartíes de comida y ropa, alegando la falta d'ayuda a los “españoles” frente a los inmigrantes”, esi ye'l so mensaxe fácil y el discursu que meyor-y vien al sistema capitalista pa tratar d'estremanos y debilitanos.

 

Detrás de tola so demagoxa, esti discursu de la estrema derecha namá beneficia a los sectores privilexaos de la sociedá y a los sos representantes nos gobiernos de vez que, mientres siguen retayando los salarios, apatayando los derechos llaborales y desmantelando los servicios públicos, quieren despintar quien son realmente los responsables d'esta situación.

 

Porque nun podemos escaecer que la culpa nun la tien l'inmigrante, que-y paguen menos, la culpa tienla la patronal que nos esplota de forma distinta, nin de la xente que nun tien techu, sinón de los banqueros que nos echen a la cai. La culpa nun la tien la necesidá de la xente, la culpa ye del sistema que provoca y caltien la desigualdá.

 

Con esa piel de corderu y esa estratexa pretenden presentase a les elecciones municipales en Llaviana, con un discursu demagóxico y populista. Yá abrieron un faceboock que se llama “otru color pa Llaviana”, onde, cola sida de “recoyer” les quexes de los vecinos intenten dar a conocer la so cara más “atenta”. Pero nun podemos dexanos engañar. Según los medios, dellos de los deteníos polos fregaos que causaron la muerte del siguidor del Deportivu de La Coruña, Jimmy, nun taben xuníos por ser del Frente Altletico, sinón pola so pertenencia al MSR y l'afinidá ideolóxica con dichos ultres. Nel Tuit del MSR de Llaviana pudo lleese “…vinieron a Madrid buscando bronca y llévense un muertu de regalu, honor frente atléticu”.

 

EL FASCISMU NUN YE NENGUNA CHANCIA; CUARENTA AÑOS DE REPRESIÓN ENSEÑAR

 

N’Asturies conocemos bien la cara’l fascismu. Entá sigue en carne viva l'alcordanza de la represión y el comportamientu a la fin de la guerra civil de los falanxistes; que nun fueron otra cosa que chivatos y pistoleros. Los mesmos qu'ente munches otres atrocidaes, protagonizaron l'asesinatu de 22 persones en 1948 nel Pozu Funeres. Un crime ensin resolver y del que son herederos, ideológicamente falando, organizaciones como'l MSR.

 

El so filial xuvenil, la Lliga Xoven protagonizó decenes d'agresiones na universidá, arreventando actos políticos en defensa de la memoria hestórica, escontra los desahucios, etc. Ello ye que d'un tiempu acá, tamién se rexistraron agresiones de la estrema derecha escontra inmigrantes y xóvenes d'izquierda equí, nel Nalón.

 

Los nazis y fascistes integrantes n'organizaciones como'l MSR, LLIGA XOVEN, ASTURIES NON CONFORME, RECONQUISTA ÁSTUR, DEMOCRACIA NACIONAL, FALANXE… nun son bichos raros, tienen una vida normal como cualquier persona. Tienen les sos rellaciones nel trabayu, nos chigres, nos ximnasios, n'asociaciones y ye ende onde adulces van soltando'l so discursu.

 

Aisllalos, fae-yos el vacíu y que nun formen parte d'esa vida social, ye fundamental pa frenalos.

 

Por esti motivu, la inmensa mayoría de les organizaciones polítiques, sindicales y sociales con presencia nes cuenques mineres, faemos un llamamientu a la población y, bien especialmente, a los vecinos y vecines de Los Barreros-Barredos a aisllar dafechu a los fascistes y a quien na práctica tán contribuyendo a qu'esti velenu se desendolque.

 

Llamamos a nun collaborar en nenguna de les sos campañes que, cola escusa de “aidar” a families necesitaes, pretenden introducir l'odiu y la división ente nós, a nun aceptar la so propaganda xenófoba y, de xuru, a nun frecuentar los llocales de quien fomenten esta ideoloxía.

 

La llucha escontra la crisis ye una llucha política, una llucha que nos últimos años dimos de forma masiva na cai y que tenemos de llevar a les empreses, a los barrios, una llucha pa defender los nuesos derechos y el nuesu futuru, al pie de tolos sectores primíos y esplotaos de la sociedá, tengan la nacionalidá que tengan.

 

NATIVA O ESTRANXERA, LA MESMA CLASE OBRERA

 

¡FORA LOS FASCISTES DE LOS BARRIOS OBREROS!

Roblen: 

Adepavan - Asturies de en Pie! - Asociación de Muyeres Afectaes de Endometriosis ADAEC (Asturies) - Atenéu Republicanu de Llangréu – CAVASTUR - CSA La Semiente - CSI - Coleutivu de Muyeres Les Filanderes - Darréu - El Militante - Estaya de La Memoria del Altu Nalón - Intervalu - izquierda Anticapitalista - IX - Muyeres del Carbón – Para@s y Precari@s d' Asturies - PCE - PCPE - Podemos - PSOE - Sindicatu d'Estudiantes - Soldepaz Pachakuti - U.C. de CCOO del Nalón - U.C. d'UXT del Nalón - UJCE.

 

________________

[Castellano]

¡QUEREMOS CONVIVIR EN PAZ!


El pasado 25 de octubre, la organización de extrema derecha Movimiento Social Republicano (MSR) celebró una reunión en un bar de Los Barreros-Barredos, con la pretensión de abrir allí su primer “centro social” en Asturias. Aunque de momento parece que ese proyecto se ha frustrado, en aquella ocasión se dieron cita allí numerosos ultraderechistas de diversas localidades asturianas.


Hay que tener en cuenta que este grupo se caracteriza por sus planteamientos violentos, racistas y xenófobos. De un tiempo a esta parte, las organizaciones nazis y fascistas existentes en el Estado Español, para penetrar mejor en la sociedad tratan de ponerse una piel de cordero. Esto es lo que intentan hacer desde el Movimiento Social Republicano, que conociendo las carencias de una gran parte de la sociedad, pretenden esconder su mensaje detrás de repartos de comida y ropa, alegando la falta de ayuda a los “españoles” frente a los “inmigrantes”, ese es su mensaje fácil y el discurso que mejor le viene al sistema capitalista para tratar de dividirnos y debilitarnos.


Detrás de toda su demagogia, este discurso de la extrema derecha sólo beneficia a los sectores privilegiados de la sociedad y a sus representantes en los gobiernos de turno que, mientras continúan recortando los salarios, pisoteando los derechos laborales y desmantelando los servicios públicos, quieren ocultar quienes son realmente los responsables de esta situación.

 

Porque no podemos olvidar que la culpa no la tiene el inmigrante, que le pagan menos, la culpa la tiene la patronal que nos explota de forma distinta, ni de la gente que no tiene techo, sino de los banqueros que nos echan a la calle. La culpa no la tiene la necesidad de la gente, la culpa es del sistema que provoca y mantiene la desigualdad.

Con esa piel de cordero y esa estrategia pretenden presentarse a las elecciones municipales en Llaviana, con un discurso demagógico y populista. Ya han abierto un faceboock que se llama “otro color para Laviana”, donde, con el pretexto de “recoger” las quejas de los vecinos intentan dar a conocer su cara más “amable”. Pero no nos podemos dejar engañar. Según los medios, varios de los detenidos por los altercados que causaron la muerte del seguidor del Deportivo de La Coruña, Jimmy, no estaban unidos por ser del Frente Altletico, sino por su pertenencia al MSR y la afinidad ideológica con dichos ultras. En el Tuit del MSR de Llaviana pudo leerse “…han venido a Madrid buscando bronca y se llevan un muerto de regalo, honor frente atlético”.

 

EL FASCISMO NO ES NINGUNA BROMA; CUARENTA AÑOS DE REPRESIÓN NOS LO ENSEÑARON


En Asturies conocemos bien el rostro del fascismo. Aún sigue en carne viva el recuerdo de la represión y el comportamiento al final de la guerra civil de los falangistas; que no fueron otra cosa que chivatos y pistoleros. Los mismos que entre muchas otras atrocidades, protagonizaron el asesinato de 22 personas en 1948 en el Pozu Funeres. Un crimen sin resolver y del que son herederos, ideológicamente hablando, organizaciones como el MSR.



Su filial juvenil, la Liga Joven ha protagonizado decenas de agresiones en la universidad, reventado actos políticos en defensa de la memoria histórica, contra los desahucios, etc. De hecho, de un tiempo a esta parte, también se han registrado agresiones de la extrema derecha contra inmigrantes y jóvenes de izquierda aquí, en el Nalón.


Los nazis y fascistas integrantes en organizaciones como el MSR, LIGA JOVEN, ASTURIES NON CONFORME, RECONQUISTA ASTUR, DEMOCRACIA NACIONAL, FALANGE… no son bichos raros, tienen una vida normal como cualquier persona. Tienen sus relaciones en el trabajo, en los bares, en los gimnasios, en asociaciones y es ahí donde poco a poco van soltando su discurso.

 

Aislarlos, hacerles el vacío y que no formen parte de esa vida social, es fundamental para frenarles.

 

Por este motivo, la inmensa mayoría de las organizaciones políticas, sindicales y sociales con presencia en las cuencas mineras, hacemos un llamamiento a la población y, muy especialmente, a los vecinos y vecinas de Los Barreros-Barredos a aislar totalmente a los fascistas y a quienes en la práctica están contribuyendo a que este veneno se desarrolle.



Llamamos a no colaborar en ninguna de sus campañas que, con la excusa de “auxiliar” a familias necesitadas, pretenden introducir el odio y la división entre nosotros y nosotras, a no aceptar su propaganda xenófoba y, por supuesto, a no frecuentar los locales de quienes fomentan esta ideología.



La lucha contra la crisis es una lucha política, una lucha que en los últimos años hemos dado de forma masiva en la calle y que debemos llevar a las empresas, a los barrios, una lucha para defender nuestros derechos y nuestro futuro, junto a todos los sectores oprimidos y explotados de la sociedad, tengan la nacionalidad que tengan.



NATIVA O EXTRANJERA, LA MISMA CLASE OBRERA



¡FUERA LOS FASCISTAS DE LOS BARRIOS OBREROS!

Firman: 

Adepavan - Asturies en Pie! - Asociación de Mujeres Afectadas de Endometriosis ADAEC (Asturias) - Ateneo Republicano de Langreo – CAVASTUR - CSA La Semiente - CSI - Colectivu de Muyeres Les Filanderes - Darréu - El Militante - Estaya de La Memoria del Altu Nalón - Intervalo - Izquierda Anticapitalista - IU - Muyeres del Carbón - Para@s y Precari@s d' Asturies - PCE - PCPE - Podemos - PSOE - Sindicato de Estudiantes - Soldepaz Pachakuti - U.C. de CCOO del Nalón - U.C. de UGT del Nalón - UJCE.

 

 

 

 

 

 

 

Enlace al artículo: https://www.lahaine.org/eN23