Principal |
País Valencià :: 02/05/2015

[Fotos] Acció feminista 1r de maig. València.

La Plataforma
[Cat][Cast] Ahir, primer de Maig, el col·lectiu autònom feminista Dones i prou, convocaven a la plaça del Parterre a participar en l’Akelarre al sistema heteropatriarcal

[Cat]
Ahir, primer de Maig, el col·lectiu autònom feminista Dones i prou, convocaven a la plaça del Parterre a participar en l’Akelarre al sistema heteropatriarcal, on, davant la capçalera de la manifestació oficial de CCOO i UGT, han realitzat la maledicció.
L’acte transcorria sense incidents fins que la policia les ha tret a un costat del carrer. Més tard, el grup de dones ha desplegat una pancarta. La policia se l’ha treta i ha identificat a algunes de les participants.
En un moment de la repressió policial, un gran nombre de manifestants han cridat contra les actuacions dels nacionals aconseguint que el grup de dones continuara amb l’acció.

[Cast]
Ayer, primero de Mayo, el colectivo autónomo feminista Dones i Prou, convocaban en la plaza del Parterre a participar en el Akelarre al sistema heteropatriarcal, donde, ante la cabecera de la manifestación oficial de CCOO y UGT, han realizado la maldición.
El acto transcurría sin incidentes hasta que la policía las ha sacado a un lado de la calle. Más tarde, el grupo de mujeres ha desplegado una pancarta. La policía se la ha quitado y ha identificado a algunas de las participantes.
En un momento de la represión policial, un gran número de manifestantes han llamado contra las actuaciones de los nacionales consiguiendo que el grupo de mujeres continuara con la acción.

 

Enlace al artículo: https://www.lahaine.org/eQ8y