Principal ImprimirImprimir | Volver al artículo
31/10/2015 :: Nacionales Galiza

[Gal/Cast]"Apoiar postulados",acusaçom política contra as e os 10 independentistas detidos

x Diario Liberdade
"Apoyar postulados" acusación política contra los 10 independentistas galegos detenidos

Galego

Continuam presas as dez pessoas detidas ontem em diferentes pontos da Galiza, pola Guarda Civil espanhola.

 A acusaçom: “apoiar os postulados” da fantasmal “organizaçom terrorista” Resistência Galega. Os vizinhos e vizinhas de Vigo, Compostela, Boiro, Ourense, Muros e Ponte Vedra detidos ontem nessas localidades continuam isolados à espera de comparecerem no tribunal de exceçom espanhol para assuntos políticos, a Audiência Nacional.

Várias concentraçons juntárom ontem centenas de pessoas nas localidades onde se produzírom as detençons e noutras, reclamando a liberdade das pessoas detidas e denunciando a perseguiçom de ideias, nomeadamente as independentistas.

Organizaçons políticas e entidades sociais galegas e internacionais bascas e catalás denunciárom publicamente o operativo da Guarda Civil, enquanto o Ministério espanhol do Interior falava de acusaçons inauditas como a convocatória de atos políticos, concretamente o Dia da Galiza Combatente no dia 11 de outubro, ou de um abstrato “apoio aos postulados” da Resistência Galega como motivo da detençom.

Os factos som que a Executiva de umha organizaçom política, Causa Galiza, foi detida nesta sexta-feira, sob a acusaçom, segundo o delegado do Governo espanhol na Galiza, de “enaltecimento”. Dali a pouco, falou-se de um suposto “forte golpe” à fantasmagórica “Resistência Galega”, e mesmo acusando Causa Galiza de ser o “braço político” desse grupo.

Especial inconsistência parece caraterizar a "acusaçom" de convocar o Dia da Galiza Combatente e apresentar isso como motivo da “Operaçom Jaro”, quando é notório e conhecido que essa data é comemorada por diferentes organizaçons do independentismo galego desde 2002, sem que nunca se tenha alegado qualquer infraçom relacionada com um ato político como esse.

Entre as “provas” requisadas, a “frente informativa” do Ministério do Interior apresentou, através dos meios de referência, a de existir “abundante material”, tal como pastas, documentaçom e propaganda que a Guarda Civil levou “em sacos e caixas” das casas das pessoas detidas.

Para completar a “caldeirada terrorista”, referências ao historial político dos detidos e recuperaçom da mitologia policial anti-independentista...

Castellano

Permanecen detenidas las diez personas arrestadas ayer en diferentes puntos de Galiza por la Guardia Civil española por “apoyar los postulados” de una organización fantasma.

La acusación: “apoyar los postulados” de la fantasmal “organizaçión terrorista” Resistencia gallega. Los vecinos y vecinas de Vigo, Compostela, Boiro, Ourense, Muros y Ponte Vedra que fueron detenidas permanecen aisladas a la espera de comparecer ante el tribunal de excepción español para asuntos políticos de la audiencia nacional.

Varios concentraciones juntaron ayer cientos de personas en las ciudades donde se produjeron las detenciones y en otros lugares, exigiendo la libertad de los detenidos y denunciando la persecución de ideas, incluyendo las independentistas.

Organizaciones políticas y entidades gallegas e internacionales vascas y catalanas denunciaron públicamente el operativo militar mientras que el ministerio del interior español hablaba de acusaçiones inauditas como la convocatoria de actos políticos, en concreto el Día de la Galiza combatiente el pasado 11 de octubre, o de un abstracto “Apoyo a los postulados” de la resistencia gallega como la razón de las detençiones.

En realidad, los hechos son que la dirección de una organización política como Causa Galiza fue arrestada el viernes bajo la acusación, según el delegado del Gobierno español de “enaltecimiento”. Tiempo después se habló de un supuesto “duro golpe para la organización terrorista”,en relación a la fantasmal “Resistencia Gallega”, e incluso acusando Causa Galicia de ser el “brazo político” de ésta.

Inconsistencia especial en las acusaciones las referidas a convocar el Día de la Galicia Combatiente y presentar esto como la razón de la operación, cuando es conocido que esta fecha es celebrada por diferentes organizaciones del independentismo gallego desde el 2002, sin que nunca haya existido infracción alguna por realizar un acto político como éste.

Entre las “pruebas” incautadas, el “frente informativo” del ministerio del interior, a través de los medios, no paró de hablar de “mucho material incautado” como dinero, documentación y propaganda que se llevó la Guardia Civil “en bolsas y cajas.”

Para completar las referencias pre-cocinadas menciones al historial político de los detenidos recuperando la mitología policíaca anti-independentista.


 

https://galiza.lahaine.org/gal-cast-quot-apoiar-postulados