Principal |
Nacionales PP.Catalans :: 13/12/2016

En llibertat els 5 antimonàrquics. Seguim i seguirem!

Alerta Solidaria - ARRAN - COS - CUP - Endavant- SEPC

Després de no declarar, han quedat en llibertat les 5 independentistes detingudes per cremar fotos del Rei. L'Audiència Nacional les citarà en els propers mesos per sotmetre'ls a un nou judici polític acusats d'injúries a la Corona.

Després de l'acció d'ofici dels Mossos i la seva tria de 5 coneguts membres de l'Esquerra Independentista per encausar-los per injúries a la Corona ha acabat un nou abús del sistema judicial espanyol: els han dut a Madrid per obligar-los a declarar, detinguts, per declarar que no tenim res a declarar i que no reconeixen l'autoritat d'aquest tribunal estranger.

Ho van proclamar en una roda de premsa, pública i publicitada, a la plaça del Rei de Barcelona, el passat 2 de desembre: "no anirem a Madrid, no tenim res a declarar al Tribunal polític espanyol, vàrem cremar les fotos del Rei i ho tornarem a fer fins que el nostre poble no sigui lliure".

________________

Mostres de solidaritat, crítiques i una sentència

En libertad los 5 antimonárquicos. Seguimos y seguiremos!

Después de no declarar, han quedado en libertad las 5 independentistas detenidas por quemar fotos del Rey.La Audiencia Nacional las citará en los próximos meses para someterlos a un nuevo juicio político acusados de injurias a la Corona.

Después de la acción de oficio de los Mossos y su elección de 5 conocidos miembros de la Izquierda Independentista para encausar los mismos por injurias a la Corona ha terminado un nuevo abuso del sistema judicial español: los han llevado a Madrid para obligarse a declarar, detenidos, para declarar que no tenemos nada que declarar y que no reconocen la autoridad de este tribunal extranjero.

Lo proclamaron en una rueda de prensa, pública y publicitada, en la plaza del Rey de Barcelona, el pasado 2 de diciembre: "no vamos a ir a Madrid, no tenemos nada que declarar en el Tribunal político español, hicimos quemar las fotos del Rey y lo volveremos a hacer hasta que nuestro pueblo no sea libre ".

Muestras de solidaridad, críticas y una sentencia

Agradecemos las muestras de apoyo de todo tipo, desde concentraciones en los Países Catalanes hasta las compañeras que han viajado en autocar hasta Madrid, que han sido paradas y intimidadas por los cuerpos policiales españoles. También en numerosos colectivos de altas naciones especialmente la castellana que como siempre se movilizan y nos acogen con los brazos abiertos y fraternales.

Asimismo hemos recibido críticas, como era de suponer, de los que se sorprenden al comprobar que hay que podemos ser coherentes y actuar en consecuencia con lo que decimos.

Y debemos decir que no se hagan pasar por ilusos. La actuación de los Mossos no es imparcial, acatando órdenes de Interior, de la Audiencia Nacional o como en el origen de la actual oleada represiva, por su propia diligencia y voluntad. Favorecen la causa del sometimiento del pueblo catalán en el Reino de España.

Como tampoco es imparcial nuestra actuación. Tenemos nuestra causa. Y por ella luchamos. Con determinación, siendo su coherentes y consecuentes. Y recordemos. No es capricho, ni un vicio ni una provocación. Quemamos fotografías del Rey desde hace muchos años. Tantos como quizás 300, desde que Felipe V quemó nuestras villas y ciudades.

La llama no se detiene y traerá nuevas choques de legalidades y legitimidades. Ya va siendo hora de saber dónde se situará cada uno. Nosotros seguimos y seguiremos!

Ni Rey, ni miedo!

Madrid, Castilla,

13 de diciembre de 2016

Alerta Solidaria - ARRAN - COS - CUP - Endavant- SEPC

Agraïm les mostres de suport de tota mena, des de concentracions arreu dels Països Catalans fins a les companyes que han viatjat amb autocar fins a Madrid, que han sigut aturades i intimidades pels cossos policials espanyols. També a nombrosos col·lectius d'altes nacions especialment la castellana que com sempre es mobilitzen i ens acullen amb els braços oberts i fraternals.

Alhora hem rebut crítiques, com era de suposar, dels qui es sorprenen en comprovar que n'hi ha que podem ser coherents i actuar amb conseqüència amb allò que diem.

I els hem de dir que no es facin passar per il·lusos. L'actuació dels Mossos no és imparcial, acatant ordres d'Interior, de l'Audiència Nacional o com en l'origen de l'actual onada repressiva, per la seva pròpia diligència i voluntat. Afavoreixen la causa del sotmetiment del poble català al Regne d'Espanya.

Com tampoc és imparcial la nostra actuació. Tenim la nostra causa. I per ella lluitem. Amb determinació, sent-ne coherents i conseqüents. I recordem-ho. No és caprici, ni un vici ni una provocació. Cremem fotografies del Rei des de fa molts anys. Tants com potser 300, des que Felip V cremà les nostres viles i ciutats.

La flama no s'atura i portarà noves topades de legalitats i legitimitats. Ja va sent hora de saber on es situarà cadascú. Nosaltres seguim i seguirem!

Ni Rei, ni por!

Madrid, Castella,

13 de desembre de 2016

Alerta Solidària - Arran - COS - CUP - Endavant - SEPC

 

Enlace al artículo: https://www.lahaine.org/fD09