Principal |
Nacionales PP.Catalans :: 07/09/2017

Anna Gabriel: "Hem vingut a fer possible la llibertat del nostre poble"

CUP
Anna Gabriel también ha querido tener unas palabras para recordar a las personas que "nos han precedido en la defensa de nuestros derechos colectivos".

"Avui aprovarem les lleis que han de fer possible el referèndum d'autodeterminació” ha explicat la diputada de la CUP-CC, Anna Gabriel, en un acte que ha tingut lloc aquest dimecres matí a les portes del Parlament de Catalunya. Gabriel també ha declarat que “Hem vingut a fer possible la llibertat del nostre poble” i ha recordat que amb l'aprovació de les lleis de Transitorietat i del Referèndum, la CUP-CC ha complert un dels objectius de la legislatura.

Anna Gabriel també ha volgut tenir unes paraules per recordar les persones que “ens han precedit en la defensa dels nostres drets col·lectius”.

L'acte ha servit per mostrar el suport de l'estructura municipalista de la CUP al grup parlamentari en un dia tan assenyalat.

En representació del món municipal han estat presents a l'acte l'alcaldessa de Berga, Montse Venturós; la de Badalona, Dolors Sabaté; el de Sabadell, Maties Serracant, així com els alcaldes de Cerdanyola, Navàs, Vilella Alta, Capellades, Artés, Argentona, Vergés i Celrà. A més a més, altres regidors i regidores -una vintena- han participat a l'acte.

 

_______________

Anna Gabriel: "Hemos venido a hacer posible la libertad de nuestro pueblo"

"Hoy aprobaremos las leyes que deben hacer posible el referéndum de autodeterminación" ha explicado la diputada de la CUP-CC, Ana Gabriel, en un acto que ha tenido lugar este miércoles por la mañana a las puertas del Parlamento de Cataluña. Gabriel también ha declarado que "Hemos venido a hacer posible la libertad de nuestro pueblo" y ha recordado que con la aprobación de las leyes de Transitoriedad y del Referéndum, la CUP-CC ha cumplido uno de los objetivos de la legislatura.

Anna Gabriel también ha querido tener unas palabras para recordar a las personas que "nos han precedido en la defensa de nuestros derechos colectivos".

El acto ha servido para mostrar el apoyo de la estructura municipalista de la CUP en el grupo parlamentario en un día tan señalado.

En representación del mundo municipal han estado presentes en el acto la alcaldesa de Berga, Montse venturoso; la de Badalona, Dolores Sabaté; el de Sabadell, Matías Serracant, así como los alcaldes de Cerdanyola, Navàs, Vilella Alta, Capellades, Artés, Argentona, Vergés y Celrà. Además, otros concejales -una veintena- han participado en el acto.

 

Enlace al artículo: https://www.lahaine.org/fI5y