Principal |
Asturies :: 09/11/2017

[Ast/Cast] ¡Sí a la xunión revolucionaria! ¡Non al oportunismo de bandera!

Bloque Críticu Asturies

 [Asturianu]

El Bloque Críticu Asturies somos una organización horizontal, autoxestionada ya independiente na qu'amás de criticar el sistema capitalista dende distintes perspectives, tamién lluchamos pola transformación revolucionaria d'esta realidá. Nos nun mos conformamos coles migayes del capitalismu; nun esperamos nada de él nin de les sos víes "democrátiques" de representación y delegación que nun faen más que dexar el nuesu futuru y les nueses vides en manes de les mesmes élites polítiques y económices de siempres. El nuesu obxetivu ye frayar esti sistema, tanto del nuesu entornu como de nos mesmos, y, una vegada desfechu, algamar un mundiu nuevu y non solo meyor dende los cimientos. Llamamos a la auto-organización de toes les clases oprimies y esplotaes a lo llargo de la historia, a la auto-xestión de les industries y les tierres por quienes trabayen nelles, y a la creación d'asamblees y cases del pueblu nes que podamos aconceyar en llibertá y horizontalidá, pa decidir sobre tolos asuntos que mos conciernen, ensin intermediarios y ensin dexanos influenciar por intereses axenos, y p'algamar alternatives reales y concretes a esti sistema depredador de vides y planetes que tolo que toca conviértelo nuna mera mercancía al serviciu del Capital. ¡Puxa Asturies llibre! ¡Pola organización independiente de la clase obrera!

¡Contacta, entérate y xunete enviándonos un mensaxe!

________________ 

[Castellano]

¡Sí a la unión revolucionaria! ¡No la oportunismo de bandera!

 

El Bloque Críticu somos una organización horizontal, autogestionada e independiente en la que además de criticar el sistema capitalista desde distintas perspectivas, también luchamos por la transformación revolucionaria de esta realidad. Nosotros no nos conformamos con las migajas que nos ofrece el capitalismo; no esperamos nada de él ni de sus falsas vías "democráticas" de representación y delegación que no hacen mas que dejar nuestro futuro y nuestras vidas en manos de las mismas élites políticas y económicas de siempre.
Nuestro objetivo es la destrucción del sistema, tanto de nuestro entorno como de nosotros mismos y, una vez desaparecido, construir un mundo nuevo -y no sólo mejor- desde los cimientos. Llamamos a la autoorganización de todas las clases oprimidas y explotadas, a la autogestión de las industrias y las tierras por quienes las trabajan, y a la creación de asambleas y casas del pueblo en las que podamos reunirnos en libertad y horizontalidad, para decidir sobre todos los asuntos que nos conciernen, sin intermediarios y sin dejarnos influenciar por intereses ajenos, y para crear alternativas reales y concretas a este sistema depredador de vidas y planetas que todo lo que toca lo convierte en una mera mercancía al servicio del capital. ¡Puxa Asturies llibre! ¡Por una organizacíón independiente de la clase obrera!

 

 

¡Contacto, entérate y únete enviándonos un mensaje!

 

Enlace al artículo: https://www.lahaine.org/fJ41