Principal |
Nacionales Galiza :: 16/03/2019

[Gal/Cast] Sintomas de impunidade na violência fascista, também na Galiza

Diario Liberdade
Síntomas de impunidad de la violencia fascista, también en Galiza

Galego

Diversos meios informam da brutal agressom sofrida por um militante independentista em Ferrol, no passado dia 7 de março, por parte de um grupo de fascistas que antes o increpárom ao grito, em espanhol, de "rojo de mierda" ("vermelho de merda").

O ferrolano agredido acabou no hospital com importantes lesons na cabeça, incluindo fraturas, fissuras, hematomas e cortes.

Nom é o primeiro ataque fascista acontecido na Galiza nos últimos tempos, existindo antecedentes de agressons diversas noutros pontos, o último Ponte Vedra, contra um militante de Galiza Nova (organizaçom juvenil).

No caso de Ferrol, os agressores atuárom em grupo (entre oito e dez efetivos) à noite e numha das ruas principais da cidade, a rua Real, umha área comercial que deveria ter as imagens da agressom registadas pola vídeo-vigiláncia existente. A vítima foi espancada brutalmente no chao, chegando a perder a consciência até ser conduzido ao hospital, onde lhe fôrom praticados diferentes exames e atendimento para os ferimentos, inclusive no serviço maxilo-facial do Materno-Infantil da Corunha, segundo informou o digital Sermos Galiza.

A agressom foi desta vez dirigida contra um conhecido militante de Causa Galiza na cidade, mas já anteriormente houvo outros casos de ataques fascistas, quase sempre com envolvimento de elementos militares. Tanto o agredido como a sua organizaçom política denunciam a impunidade com que atua o fascismo e espera-se que nos próximos dias haja umha resposta popular à agressom.

A Catalunha tem sido nos últimos anos o principal cenário da atuaçom violenta e impune de grupos de extrema-direita, mas também a Galiza está a assistir à atuaçom de fascistas que contam com a cumplicidade e o silêncio dos grandes meios de comunicaçom do sistema.

Castellano

Diversos medios informan de la brutal agresion sufrida por un militante independentista en Ferrol, el pasado 7 de marzo por parte de un grupo de fascistas que antes de increparon al grito de "rojo de mierda"

El ferrolano acabó en el hospital con importantes lesiones en la cabeza, incluyendo fracturas, fisuras, hematomas y cortes.

No es el primer ataque fascista ocurrido en Galiza en los últimos tiempo,existiendo antecedentes de agresiones diversas en otros puntos, el último en Pontevedra,contra un militante de Galiza Nova.

En el caso de Ferrol, los atacantes actuaron en grupo (entre 8 y 10 efectivos) de noche y en una de la principales calles de la ciudad, la calle Real, un área comercial que debería tener las imagenes de la agresión registradas por la video-vigilancia existente. La victima fué apaleada brutalmente en el suelo llegando a perder la conciencia hasta llegar al hospital donde le fueron realizados diferentes examenes y atenciones a las heridas, incluido en el serviciomaximo-faccial del Materno-Infantil de Coruña,segñun informo el diario digital Sermos Galiza.

La agresión fué esta vez dirigida contra un conocido militante de Causa Galiza de la ciudad, pero ya anteriormente hubo otros casos de ataques fascistas casi siempre con vinculación de elementos militares. Tanto el agredido como su organización politica denuncian la impunidad con que actua el fascismo y espera que en los próximos días haya una respuesta popular a la agresión.

Catalunya ha sido en los últimos años el principal escenario de la actuación violenta e impune de los grupos de extrema derecha pero también Galiza asiste a la actuación de fascistas que cuentan con la complicidad y el silencio de los medios de comunicación del sistema

 

Enlace al artículo: https://www.lahaine.org/fN1b