Principal |
Galiza :: 22/03/2019

Comunicado polo décimo aniversário da Brigada Antifascista Lugo

Galiza Livre

Consideramos que em todos estes anos figemos um bom trabalho conjunto com outras organizaçons contra esta lacra fascista conseguindo ter a nossa cidade limpa de elementos e simbologia de extrema direita deixando a sua presença em anedótica, assim como organizando e colaborando em multitude de atos, manifestaçons, homenagens etc. de âmbito antifascista.

Seguimos o caminho marcado por coletivos antifascistas anteriores a nos na nossa cidade como fôrom O Trasno ou o Colectivo Antifascista O Piloto, dos quais aprendemos e tivemos sempre presentes como referência.

Nascemos com a necessidade dumha resposta no seu momento em Março de 2009, e achamos que agora neste 2019 a nossa atividade é mais necessária que nunca.

Levamos tempo retirados das rrss, nom assim da nossa luita, nunca deixamos de estar presentes na rua, dumha ou de outra forma.

Correm tempos difíceis, em que o fascismo parece que volta a estar mais presente que nunca tanto nas ruas como nas instituiçons, alimentado por partidos políticos e coletivos de extrema direita e associaçons fascistas, radicalizando o seu argumentário publicamente, destapando a sua verdadeira ideologia ,que nós sempre tivemos clara qual era, e outros que venhem carregados dum discurso de ódio: racista, fascista, homófobo, machista etc. que nós nom vamos permitir nas nossas ruas nem nos nossos bairros.


Do nosso coletivo responderemos os ataques com a autodefesa e a açom, fundamentos que sempre figérom parte do nosso ideário, como antifascistas consideramos legítima esta forma de luitar tanto de maneira autónoma como coletiva contra o fascismo, tendo claro que a unidade de todas é a melhor maneira de atuar.

Animamos a aquelas que também tenham esta visom a seguir-nos neste caminho de luita contra o fascismo e todas as suas formas de expressom.
Anunciamos que para este o nosso 10 aniversário que se fai neste 2019 havemos realizar umha série de atos em que comemoraremos esta década de existência do nosso coletivo na cidade lucense, dos que vos manteremos informadas.

FORA FASCISTAS DAS NOSSAS RUAS!
O FASCISMO AVANÇA SE NOM SE COMBATE!
BAF LUGO 2009-2019

 

Enlace al artículo: https://www.lahaine.org/fN2F