Principal |
Nacionales Galiza :: 07/07/2019

Causa Galiza inicia pre-campanha do Dia da Pátria socializando massivamente a bandeira nacional

Galiza Livre
Cuando se cumplen cien años de celebración del Día da Patria, Causa Galiza socializa masivamente la bandera nacional

Quando se cumpre um século da institucionalizaçom do 25 de Julho como dia nacional , o independentismo organizado inicia cedo a campanha socializadora dos nossos direitos colectivos. Causa Galiza anuncia nas suas redes sociais que lança umha distribuiçom masiva da bandeira galega: 10000 ensenhas vam decorar as ruas do país, precisamente nuns tempos nos que o discurso mediático e político espanholista se desdobra com grande virulência, e nos que a censura da policia contra a propaganda de rua continua com multas e sançons administrativas.

Desde mediados do pasado mês, grandes colagens de bandeiras galegas están a aparecer em numerosos pontos do país, nomeadamente nos núcleos urbanos. Com a legenda independencia e os nomes Causa Galiza / Processo Trevinca (em alusom ao processo de activaçom e reflexom em assembleias lançado pola organizaçom nestes anos), no espaço público volvem a recuperar o seu eco as mensagens da militáncia galega, que seguem no seu combate desigual com o monopólio mediático espanhol.

Mais umha vez baixo a sombra da repressom, que no pasado mês levou mais quatro militantes independentistas a prisom, Causa Galiza expujo no seu web a necessidade dumha convocatória nítidamente arredista para o 25 de Julho: ‘à vista do nulo sucesso das tentativas pasadas de alcançar no nosso dia nacional umha convergência de forças por volta de parámetros ruturistas e independentistas’, a organizaçom anunciou convocatoria própria de manifestaçom, que se completará com umha romaria popular no Parque Xixom. ‘A necessidade de consolidar um projeto político independentista forte e atualizar a sua estratégia, a denuncia da excecionalidade repressiva e a continuidade do Processo Trevinca serán algum dos parámetros sobre os que pivotará a jornada de luita.’

 

Enlace al artículo: https://www.lahaine.org/fO2o