Principal |
Galiza :: 27/08/2019

Este sábado 31 de Agosto, 33 ediçom do Festival de Poesia do Condado

Galiza Livre

Com o lema Internacionalismo ternura dos povos, a Sociedade Cultural e Desportiva do Condado há encher o recinto amuralhado de Salvaterra de Minho de poesia, música, teatro, exposiçons, palestras, deporto e postos de artesanato. As assistentes ham ser as principais protagonistas dum festival totalmente de balde.

Pola manhá o desporto abrirá a jornada com futebol gaélico às 11:00 e a baixada de embarcaçons às 12:00. Recital de A Tol às 12:45 e já sessom vermu com The Lelly Kelly’s.

À tarde, Odaiko alegrará a Festa Infantil a partir das 17:00. Entrementes, terám lugar até as 19:00 os recitais poético-musicais com As Três Tenebrosas, Cinta Adhesiva e Malvares de Moscoso. Ao remate, começará a mesa das ideias Internacionalismo Ternura dos Povos em que Fayez Badawi, Ana Miranda, Bruno Carvalho e Olaia Chaves reflectirám sobre a solidariedade internacionalista.

Desde as 19:30 sucederám-se as atuaçons musicais com De Ninghures, Flow do Toxo, Sés, Familia Camagno, Dios Ke Te Crew. Liska e Sapoconho sem Poncho.

 

Enlace al artículo: https://www.lahaine.org/fO6O