Principal |
Nacionales Galiza :: 13/11/2019

[Gal/Cast] Grave salto cualitativo en la represión del independentismo gallego

Causa Galiza
Causa Galiza y Ceivar estarían frente a la posible disolución por orden judicial, el encarcelamiento de 12 militantes y la liquidación del independentismo organizado.

Galego

O processo aberto desde 2015 na Audiencia Nacional a 12 independentistas galeg@s experimentou na semana passada umha viragem de 180º. Quando todo apontava à deconstruçom progressiva da montagem, com a devoluçom à Causa Galiza da condiçom de formaçom política legal —após ser riscada pola Guardia Civil de ser "braço político" dumha imaginária organizaçom armada—, a retirada das imputaçons de "pertença a organizaçom terrorista" a 9 militantes, etc., o tribunal sucessor do TOP franquista introduz novos tipos delitivos na reta final do processo.

Fiscalía, que depende políticamente do Governo espanhol, segundo apontava recentemente o seu presidente em funçons Pedro Sánchez, imputa agora às pessoas processadas um novo delito de "pertença a organizaçom criminosa para a comissom de delitos de enaltecimento do terrorismo" e solicita de súpeto um total de 102 anos de prisom para @s militantes encausad@s, com penas que oscilam para tod@s entre 4 e 12 anos de cárcere de cumprimento efetivo.

 O documento evidencia um grave salto qualitativo na persecuçom do independentismo políticamente organizado e coloca Causa Galiza e Ceivar perante a perspectiva possível da dissoluçom por ordem judicial, o encarceramento de 12 militantes e a liquidaçom do independentismo políticamente organizado.

LIGAÇOM AO DOCUMENTO

Castellano

El proceso abierto en el 2015 en la Audiencia Nacional a 12 independentistas galeg@s experimentó la semana pasada un viraje de 180º. Cuando todo apuntaba a la deconstrucción progresiva del montaje, con la devolución a Causa Galiza de la condición de formación política legal —después de ser acusada por la Guardia Civil de ser «brazo político» de una imaginaria organización armada—, la retirada de las imputaciones de «pertenencia a organización terrorista» a 9 militantes, etc…

El tribunal sucesor del TOP franquista introdujo nuevos tipos delictivos en la recta final del proceso.

La Fiscalía, que depende políticamente del Gobierno español, según apuntaba recientemente su presidente en funciones Pedro Sánchez, imputa ahora a las personas procesadas un nuevo delito de «pertenencia a organización criminal para la comisión de delitos de enaltecimiento del terrorismo» y solicita un total de 102 años de prisión para @s militantes encausad@s, con penas que oscilan para tod@s entre 4 y 12 años de cárcel de cumplimiento efectivo.

El documento evidencia un grave salto cualitativo en la persecución del independentismo políticamente organizado y coloca a Causa Galiza y Ceivar frente a la perspectiva posible de la disolución por orden judicial, el encarcelamiento de 12 militantes y la liquidación del independentismo políticamente organizado.

LIGAÇOM AO DOCUMENTO

 

Enlace al artículo: https://www.lahaine.org/fP6f