lahaine.org

compartir

                              

Dirección corta: http://lahaine.org/eP4l

convertir a:
Convertir a ePub  ePub        Convertir a pdf  pdf

  tamaño texto

  enviar          imprimir


traductor

01/02/2015 :: Asturies, Asturies, Estado español

"Recibimiento" al Presidente del Gobierno asturiano en Noreña (Asturies)

x CSI - Asturies
Las Asambleas de Trabajadores y Trabajadoras en Lucha en Asturies "recibirán" al Presidente Javier Fernández, el míercoles 4 de marzo, a las 09:00 h., en el Ayto. de Noreña.

"Recibimiento" al Presidente del Gobierno asturiano en Noreña (Asturies)

CSI - AsturiesLas Asambleas de Trabajadores y Trabajadoras en Lucha en Asturies "recibirán" al Presidente Javier Fernández, el míercoles 4 de marzo, a las 09:00 h., en el Ayto. de Noreña.

Como el señor Consejero de Industria y Empleo (Graciano Torre-la POSE) escoge a unas empreses si y otras no, para darles apoyo institucional, la Asamblea de Trabayadores en Llucha del Mataderu Central, con las Asamblees de Trabayadores (tamién peleones) de Asturies y aquellas personas que particular o colectivamente quieran apoyarnos, decidimos recibir al Presidente del “Principado de Asturias” en la visita que acontecerá (si el Presidente tiene a bien) EL MIERCOLES 4 DE MARZO, A LAS 9 DE LA MAÑANA, EN EL AYUNTAMIENTO DE NOREÑA (vaya madrugón).

Queremos recordarle que los sueldos que les pagamos, son precisamente para no dejar de lado nuestros problemas. Están ahí para partise los huesos por los trabajadores y trabajadoras, no para apoltronase y empezar a moverse cuando se ven elecciones por el horizonte.

Y recordale también que hay que tener “jeta” para presentarse en el concejo de Noreña, después de haber pasado olímpicamente de lo que supone el cierre del Matadero Central para el sector agro-ganadero, alimentario e industrial de Asturies.

Queda convocada a participar, toda la gente peleona y solidaria a participar, (si las obligaciones lo permiten; son horas extrañas para estas cosas). Nosotr@s, allí estaremos.

¡LA LUCHA ES EL ÚNICO CAMINO!

Como'l señor Conseyeru d'Industria y Empléu (Graciano Torre- la PSOE) escueye a unes empreses si y otres non, pa da-yos sofitu institucional, l'Asamblea Trabayadores en Llucha del Mataderu Central, coles Asamblees de Trabayadores (tamién peleones) d’Asturies y aquelles persones que particular o coleutivamente quieran sofitanos, decidimos recibir al Presidente del “Principado de Asturias” na visita que va soceder (si'l Presidente tien a bien) EL MIERCOLES 4 MARZU, A LES 9 LA MAÑANA, NEL AYUNTAMIENTU NOREÑA (vaya madrugón)..

Queremos recorda-y que los sueldos que-yos pagamos, son precisamente pa nun dexar al delláu los nuesos problemes. Tán ende pa partise los güesos polos y poles trabayadores, non p’apoltronase y entamar a movese cuando se ven eleiciones pel horizonte.

Y recorda-y tamién qu'hai que tener “jeta” pa presentase nel conceyu Noreña, dempués de pasar olímpicamente de lo que supón el pieslle’l Mataderu Central pal seutor agru-ganaderu, alimentariu ya industrial d’Asturies.

Queda convocada a participar, tola xente peleona y solidaria(si les obligaciones lo permiten; son hores estrañes pa estes coses). Nós, ellí vamos tar.

¡LA LLUCHA YE L'ÚNICU CAMÍN!

compartir

                              

Dirección corta: http://lahaine.org/eP4l

 

Contactar con La Haine

Envíanos tus convocatorias y actividades!

 

La Haine - Proyecto de desobediencia informativa, acción directa y revolución social

::  [ Acerca de La Haine ]    [ Nota legal ]    Creative Commons License    [ Clave pública PGP ] ::

Principal