lahaine.org

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/eN0m

convertir a:
Convertir a ePub  ePub        Convertir a pdf  pdf

  tamaño texto

  enviar          imprimir


traductor

09/12/2014 :: Asturies

[Asturies] Charla:Absolución pa los cinco mineros de mina de Zarréu

x CSI-Asturies
Piden 32,5 años de cárcel para cinco mineros de Asturias y León, uno de ellos militante de la CSI, por socorrer a tres compañeros en un accidente en la Mina de Cerredo.

 [Asturianu]

Piden 32,5 años de cárcel pa cinco mineros d'Asturies y Llión, ún d'ellos militante de la CSI, por socorrer a trés compañeros nun accidente na Mina de Zarréu.

 

CHARRA INFORMATIVA. VIENRES 12 D'AVIENTU. 19:00 h. CASA DE CULTURA PALACIU D’OMAÑA (PLAZA LA OLIVA). CANGAS DEL NARCEA.

 

El pasáu 12 de xunetu de 2012 tuvo llugar un accidente llaboral na Mina de Zarréu, nel que se vieron afectaos trés trabayadores.

 

L'actuación neglixente ya irresponsable d'ún de los capataces de la empresa, nel orixe l’accidente y la so actuación posterior, al marxe los servicios mélicos, punxo en pelligru la vida d'estos trés trabayadores.

 

Cientos de persones, compañeros de trabayu y vecinos y vecines, allegaron al llugar de los fechos, interesándose pol estáu de salú de los trabayadores accidentaos y denunciando la forma proceder del capataz énte'l grave accidente que se produxera.

 

Los compañeros de trabayu y los vecinos y vecines de la fastera qu'allegaron al llugar del accidente, torgaron que'l capataz siguiera cola so irresponsable actitú, poniendo a salvo a los trés trabayadores afectaos y dexándolos en manos de los servicios d'ambulancia.

 

Sicasí, agora atopamonos con que cinco vecinos de la zona vense acusaos, inxustamente, de presuntos delitos de mancadures, amenaces y daños, con un pidimientu de 6 años y mediu de prisión y multes cimeres a los 15.000 €, pa caún de los acusaos.

 

Quieren pesllar na cárcel a quien socorrieron a los trabayadores accidentaos ya indemnizar a quien punxeron en pelligru la vida de dichos trabayadores.

 

Nun podemos consentir esta inxusticia. Mañana podríe pasanos a cualesquier de nós.

 

¡ESCONTRA LA REPRESIÓN DE LOS CACIQUES, LA SOLIDARIDÁ’L PUEBLU!

________________

[Castellano]

Absolución para los cinco mineros de mina de Cerredo

Piden 32,5 años de cárcel para cinco mineros de Asturias y León, uno de ellos militante de la CSI, por socorrer a tres compañeros en un accidente en la Mina de Cerredo.

CHARLA INFORMATIVA. VIERNES 12 DE DICIEMBRE. 19:00 h. CASA DE CULTURA PALACIO DE OMAÑA (PLAZA LA OLIVA). CANGAS DEL NARCEA.

El pasado 12 de julio de 2012 tuvo lugar un accidente laboral en la Mina de Cerredo, en el que se vieron afectados tres trabajadores.

La actuación negligente e irresponsable de uno de los capataces de la empresa, en el origen del accidente y su actuación posterior, al margen de los servicios médicos, puso en peligro la vida de estos tres trabajadores.

Cientos de personas, compañeros de trabajo y vecinos y vecinas, acudieron al lugar de los hechos, interesándose por el estado de salud de los trabajadores accidentados y denunciando la forma de proceder del capataz ante el grave accidente que se había producido.

Los compañeros de trabajo y los vecinos de la zona que acudieron al lugar del accidente, evitaron que el capataz continuara con su irresponsable actitud, poniendo a salvo a los tres trabajadores afectados y dejándolos en manos de los servicios de ambulancia.

Sin embargo, ahora nos encontramos con que cinco vecinos de la zona se ven acusados, injustamente, de presuntos delitos de lesiones, amenazas y daños, con una petición de 6 años y medio de prisión y multas superiores a los 15.000 €, para cada uno de los acusados.

Quieren encerrar en la cárcel a quienes socorrieron a los trabajadores accidentados e indemnizar a quienes pusieron en peligro la vida de dichos trabajadores.

No podemos consentir esta injusticia. Mañana podría pasarnos a cualquiera de nosotros y nosotras.

¡CONTRA LA REPRESIÓN DE LOS CACIQUES, LA SOLIDARIDAD DEL PUEBLO!

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/eN0m

 

Contactar con La Haine

Envíanos tus convocatorias y actividades!

 

La Haine - Proyecto de desobediencia informativa, acción directa y revolución social

::  [ Acerca de La Haine ]    [ Nota legal ]    Creative Commons License    [ Clave pública PGP ] ::

Principal