Països Catalans :: 12/10/2020

Comunicat de l'assemblea de treballadors de Bergé Logística

CGT Catalunya
Vaga Indefinida a la subcontrata de l'Arboç a partir del 14 d'octubre

Des de l’Assemblea de Treballadors pensem que aquesta rescissió de contracte, a més de contundent i abrupta, també es il•legal i llardosa. Ens estan robant el nostre lloc de treball, i amb això, el futur de les nostres 43 famílies. Diem de manera llardosa ja que SGK planteja això amb tota la mala fe de la que poden fer gala i la major tardança per donar-nos el menor temps de reacció. SGK notifica la rescissió del contracte el dia 6 a Bergé a les 20h, aprofitant l’oportú ERTO del que estem afectats alguns dies de cada mes, que s’allarga fins el dia 12 d’octubre, negant-nos la possibilitat de tornar als nostres llocs de feina.

El dia 7 pel matí ens arriba la informació de manera no oficial, ens reunim en Assemblea i decidim convocar Vaga Indefinida. Una altre vegada es deixa notar la llardositat d’SGK, per molt ràpid que reaccionem la Vaga no es pot convocar fins el dia 14.

Des de l’Assemblea només ens queda decidir que no tolerarem el robatori dels nostres llocs de feina i, amb ells, el futur de les nostres famílies.
Estem decidits a portar a terme quantes mesures estimem necessàries.