Països Catalans, Asturies :: 29/06/2012

Comunicat de solidaritat del s.a.d. de CGT de Girona amb els miners en vaga

ContraGironaInformant

Des del sindicat d’activitats diverses de CGT GIRONA volem mostrar el nostre recolzament als companys miners que estan lluitant pels seus drets i dignificant la lluita de la classe treballadora dia rere dia des de que van iniciar el 30 de maig vaga indefinida per defensar els seus llocs de treball, greument amenaçats per les dures retallades al carbó.

No obviem que des del govern de l'Estat tampoc s'està impulsant el canvi de model energètic que necessitem, basat 100% en energies renovables i que possibilita la creació de milers de llocs de treball i la reconversió del carbó.

Perquè les retallades només afecten a una classe: LA TREBALLADORA, perquè no s’apliquen les retallades a qui s’haurien d’aplicar: polítics i empresaris. Perquè és imprescindible i inevitable la fi del sistema capitalista i el començament d’un sistema on es garanteixin els drets socials i laborals: ¡FORÇA I VIGOR, COMPANYS!

(cast)

Desde el sindicato de actividades diversas de cgt girona queremos mostrar nuestro apoyo a los compañeros mineros que están luchando por sus derechos y dignificando la lucha de la clase trabajadora día tras día desde que iniciaron el 30 de mayo huelga indefinida para defender sus lugares de trabajo, gravemente amenazados por los duros recortes al carbón.

No obviamos que desde el gobierno estatal tampoco se está impulsando el cambio de modelo energético que necessitamos, basado el 100% en energías renovables y que posibilita la creación de miles de puestos de trabajo y la reconversión del carbón.

Porque los recortes solo afectan a una clase: la trabajadora, porque no se aplican los recortes a quienes se debería aplicar: políticos y empresarios. porque es imprescindible e inevitable el fin del sistema capitalista y el inicio de un sistema donde se garanticen los derechos sociales y laborales: ¡¡fuerza y vigor, compañeros!!

www.cgt-girona.blogspot.com