Noves agresions feixistes a Reus

2 AGRESSIONS FEIXISTES EN 2 DÃES A REUS
El passat divendres a la nit, quan a Reus es celebrava un concert del Correllengua, un jove que s"hi dirigía, va ser aturat al Passeig Prim per un cotxe negre ple de boneheads i 3 integrants del cotxe van baixar i el van agredir. Per sort el resultat foren només un parell de rascades al brac, cames i cara. Tot i Aixa el jove va anar a l"hospital a curar-se i a protegir-se per si el tornàven a veure.
L"endemà dissabte, sobre les 2h de la matinada, el mateix cotxe negre va passar per la Placa de les Oques i va disparar a un grup de joves d’estètica redskin amb una escopeta de balins. Els trets van picar per sort al cotxe. Del cotxe va disparar un dels coneguts nazis de Reus i darrera un va comencar a insultar treient un bat de béisbol per la finestra. Quan això va acabar, vam trucar a uns companys que anàven amb moto amb els quals havíem quedat per la zona de les Oques, i ens van dir que el mateix cotxe havía disparat al conductor de la moto i havía colpejat amb el bat al que anava darrera. El company de darrera va anar a l"hospital ja que el van colpejar amb forca quan el cotxe negre es va situar al costat de la moto i es van dur a terme les agressions.
Després de tot, ens vam poder reunir tots els companys que havíem quedat a Reus en un principi i vem comprobar com havíen aparegut pintades a diversos punts de la ciutat. Les pintades delataven l"enemic: "Anticomunistas", "Comando Fascista Reus, Vilaseca", "skinheads NS"etc.
Tot i això, quan érem un grup molt nombrós esperant l"arribada dels boneheads, no van aparèixer fins que es va quedar buida la zona i un dels cotxes que es va quedar va veure com tornaba el cotxe negre a la zona però aquest cop amb un altre cotxe blanc amb més rapats.
Pel que sembla tornen a rebrotar aquets grupúscles a la nostra ciutat i a altres poblacions com Vilaseca, Cambrils i els boneheads de sempre que hi ha a Salou.
CONTRA EL FEIXISME, NI UN PAS ENRERA
www.reus-antifeixista.tk







