Ocupació del Palau de la Música de València contra la discriminació de la música en català

El dimecres 2 de marc, un grup de més de dues-centes persones, entre músics, col.lectius populars i simpatitzants van entrar dins el Palau de la música i van improvisar un concert gratuït. Cantants i grups com Obrint Pas, Soul Atac, Arròs Caldós, La Gossa Sorda, Joan Amèric i Orxata Sound Sistem i es van tancar. A l"exterior un grup nombrós de persones tractava d’entrar sense èxit ja que poc després de les 20:30h, la direcció del Palau donava ordres de tancar l"edifici.
El Col.lectiu de Músics i Cantants en Valencià va triar el Palau per fer el seu concert gratuït perquè "no els hi conviden mai", i per denunciar la pràcticament nul.la presència en la ràdio i televisió pública de les produccions musicals i els artistes que s"expressen en valencià.
Les reivindicacions dels músics valencians estan recollides en aquest manifest que poden signar institucions, músics i empreses relacionades.







