lahaine.org

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/eK6s

convertir a:
Convertir a ePub  ePub        Convertir a pdf  pdf

  tamaño texto

  enviar          imprimir


traductor

03/10/2014 :: Asturies

[Ast/Cast] Protesta de los y les trabayadores del mataderu central

x CSI-Asturies
Desde que esta Dirección se hizo cargo de la Empresa, pasamos de ser referencia del sector aun ERE que conllevó 21 despidos y rebajas salariales

[Asturianu] 

María Concepción Río Moro, representante de la firma Tous n’Asturies, ye una de les mayores aicionistes del Mataderu Central, miembru del Conseyu d'Alministración hasta'l pasáu mes de xunetu y tía de la xerente Ana Presa Ríu, a la que sofita nes sos decisiones.

 Dende'l 11 xunetu, la Empresa decidió paralizar l'actividá y solicitar un Concursu Voluntariu d'Acreedores. Los y les 94 trabayadores, a quien se nos deben delles mensualidaes, tamos a la espera d'un plan de viabilidá que permita reiniciar l'actividá y recuperar los nuesos puestos de trabayu. 

Desque esta Direición se fixo cargu la Empresa, pasamos de ser la referencia’l seutor n’Asturies a la situación d’anguañu, sufriendo dende va dos años un ERE que traxo 21 despidos y unes rebaxes salariales que, según la Xerencia, yeren la igua a los problemes de la empresa. 

Les sanciones por incumplimientos graves de la normativa llaboral y la mala política empresarial sofitada, nesti casu, por Chiti, asina conocida familiarmente, son les causes que nos arrastraron al Concursu.

Demientres que a los y les trabayadores y trabayadores arrástrennos a dichu Concursu y tamos lluchando pola continuidá’l Mataderu y por caltener unos puestos de trabayu dignos, les families Presa y Ríu, ente otres, siguen esfrutando d'una vida ensin esmoliciones.

Queremos tresmitir a la ciudadanía que, tres esa imaxe gayolera y de glamour que proxecten a la sociedá xixonesa, ta'l sufrimientu de 94 families que siguimos ensin cobrar y con un futuru inciertu pol que vamos siguir engarrando.

EN TOUS LUXOS Y EN EL MATADERU PUFOS. ¡NUN MERQUES EN TOUS!

¡NEL MATADERU CENTRAL NIN ZARROS NIN DESPIDOS!.

________________

[Castellano]

PROTESTA DE LOS TRABAJADORES Y TRABAJADORAS DEL MATADERO CENTRAL

 María Concepción Río Moro, representante de la firma Tous en Asturies, es una de las mayores accionistas del Matadero Central, miembro del Consejo de Administración hasta el pasado mes de julio, y tía de la gerente Ana Presa Río, a la que respalda en sus decisiones.

 Desde el 11 de julio, la Empresa decidió paralizar la actividad y solicitar un Concurso Voluntario de Acreedores. Los 94 trabajadores y trabajadoras, a quienes se nos adeudan varias mensualidades, estamos a la espera de un plan de viabilidad que permita reiniciar la actividad y recuperar nuestros puestos de trabajo.

 Desde que esta Dirección se hizo cargo de la Empresa, pasamos de ser la referencia del sector en Asturies a la situación actual, sufriendo desde hace dos años un ERE que conllevó 21 despidos y unas rebajas salariales que, según la Gerencia, eran la solución a los problemas de la empresa.

 Las sanciones por incumplimientos graves de la normativa laboral y la mala política empresarial respaldada, en este caso, por Chiti, así conocida familiarmente, son las causas que nos arrastraron al Concurso.

 Mientras que a los trabajadores y trabajadoras nos arrastran a dicho Concurso y estamos luchando por la continuidad del Matadero y por conservar unos puestos de trabajo dignos, las familias Presa y Río, entre otras, siguen disfrutando de una vida sin preocupaciones.

 Queremos transmitir a la ciudadanía que, tras esa imagen desenfadada y de glamour que proyectan a la sociedad gijonesa, está el sufrimiento de 94 familias que seguimos sin cobrar y con un futuro incierto por el que vamos a seguir peleando.

 EN TOUS LUJOS Y EN EL MATADERO PUFOS. ¡NO COMPRES EN TOUS!

 ¡EN EL MATADERO CENTRAL NI CIERRES NI DESPIDOS!.

 

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/eK6s

 

Contactar con La Haine

Envíanos tus convocatorias y actividades!

 

La Haine - Proyecto de desobediencia informativa, acción directa y revolución social

::  [ Acerca de La Haine ]    [ Nota legal ]    Creative Commons License    [ Clave pública PGP ] ::

Principal