lahaine.org

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/eL4j

convertir a:
Convertir a ePub  ePub        Convertir a pdf  pdf

  tamaño texto

  enviar          imprimir


traductor

25/10/2014 :: Asturies

[Babl/Cast] Ante la farsa de los Premios Príncipe de Asturias

x Iniciativa Comunista
Siguiendo el ejemplo de nuestros hemanos de clase de 1934, decimos bien alto que monarcas, burgueses y demas parásitos no tienen cabida en nuestra tierra.

Bable

La burguesía española vuelve plantegar un añu más un eventu de "gala y cache" alredor de la realeza y los notables del réxime. Los premios príncipe van aterrizar n'Asturies con tol séquitu, intelectuales collaboracionistes y cientos d'antidisturbios incluyíos. Too sía por tratar de llavar la cara a la monarquía y al capitalismu que lu sostien.  

Estos galardones, instauraos nel so día pa eponderar la figura del actual rei, desenvuélvense precisamente nuna tierra especialmente castigada pol  sistema capitalista; reconversiones industriales, zarros d'empreses y comarques emprobecies, onde la única salida pa la mocedá ye la emigracion, contrasta colos pingües beneficios llograos nestes décades polos burgueses y especuladores de siempre, fortunes amasaes a mariña del trabayu y sufrimientu del pueblu trabayador.  

La mal llamada "transición" nun solo  sirvió pa desarrollar y consolidar un estáu al serviciu de la clase dominante, sinón tamién pa encontiar el legáu del "post-franquismu español", el legáu d'aquella clase opulenta, rancia y relixosa, fondamente reaccionaria que lleva viviendo a "cuerpu de rei" demasiáu tiempu.  

Frente a esa situación la Historia d'Asturies ta llabrada con emotivos referentes de llucha y resistencia de les sos clases oprimíes, qu'a día de güei tienen de sirvinos como exemplu de llucha y sacrificiu. Dende finales del sieglu XIX el potente proletariáu asturianu aprendió a organizase a y lluchar, primero pola conquista de los  sos derechos más inmediatos y más tarde pola utopía d'una sociedá más xusta. Fai 80 años, el 5 d'Ochobre de 1934 la clase obrera asturiana sorprendió al mundu llanzándose a tomar el cielu por asaltu, cola conseña de la unidá proletaria por bandera. Güei más que nunca ye necesariu la unidá d'acción pa romper les cadenes, amosar la nuesa fuerza y conquistar un futuru dignu.  

Llamamos al pueblu d'Asturies, a la so clase trabayadora y a la mocedá consciente a manifestar un refugu frontal a una cellebracion que'l so boatu y espilfarru, en contraste con una realidá de precariedá y desemplégu pal pueblu, suponen un insultu pa la nuesa tierra.   Güei, siguiendo l'exemplu de los nuesos hemanos de clase de 1934, dicimos bien alto que monarques, burgueses y demás parásitos nun tienen cabida na nuesa tierra.  

¡Xorreceran otres manes que garren les vuestres armes!


Castellano

La burguesía española vuelve a plantear un año más un evento de "gala y cache" alrededor de la realeza y los notables del régimen. Los premios príncipe aterrizarán en Asturies con todo el séquito, intelectuales colaboracionistas y cientos de antidisturbios incluidos. Todo sea por tratar de lavar la cara a la monarquía y al capitalismo que la sostiene.  

Estos galardones, instaurados en su día para ensalzar la figura del actual rey, se desarrollan  precisamente en una tierra especialmente castigada por el sistema capitalista; reconversiones industriales, cierres de empresas y comarcas empobrecidas, donde la unica salida para la juventud es la emigracion, contrasta con los pingües beneficios obtenidos en estas décadas por los burgueses y especuladores de siempre, fortunas amasadas a costa del trabajo y sufrimiento del pueblo trabajador.  

La mal llamada "transición" no sólo sirvió para desarrollar y consolidar un estado al servicio de la clase dominante, sino también para apuntalar el legado del "post-franquismo español", el legado de aquella clase opulenta, rancia y religiosa, profundamente reaccionaria que lleva viviendo a "cuerpo de rey" demasiado tiempo.   Frente a esa situación la Historia de Asturies está labrada con emotivos referentes de lucha y resistencia de sus clases oprimidas, que a día de hoy deben servirnos como ejemplo de lucha y sacrificio. Desde finales del siglo XIX el potente proletariado asturiano aprendió a organizarse a y luchar, primero por la conquista de  sus derechos más inmediatos y más tarde por la utopía de una sociedad más justa. Hace 80 años, el 5 de Octubre de 1934 la clase obrera asturiana sorprendió al mundo lanzándose a tomar el cielo por asalto, con la consigna de la unidad proletaria por bandera. Hoy más que nunca es necesario la unidad de acción para romper las cadenas, mostrar nuestra fuerza y conquistar un futuro digno.  

Llamamos al pueblo de Asturies, a su clase trabajadora y a la juventud consciente a manifestar un  rechazo frontal a una celebracion cuyo boato y despilfarro, en contraste con una realidad de precariedad y desempleo para el pueblo, suponen un insulto para nuestra tierra.   Hoy, siguiendo el ejemplo de nuestros hemanos de clase de 1934, decimos bien alto que monarcas, burgueses y demas parásitos no tienen cabida en nuestra tierra.  

¡Xorreceran otras manes que garren les vuestres armes!  

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/eL4j

 

Contactar con La Haine

Envíanos tus convocatorias y actividades!

 

La Haine - Proyecto de desobediencia informativa, acción directa y revolución social

::  [ Acerca de La Haine ]    [ Nota legal ]    Creative Commons License    [ Clave pública PGP ] ::

Principal