lahaine.org

compartir

                        

Dirección corta: https://lahaine.org/eP39

Convertir a ePub  ePub        Convertir a pdf  pdf
  tamaño texto
Enviar por e-mail  enviar        Versión para imprimir  imprimir

traductor

22/02/2015 :: Asturies, Asturies, Estado español

La CSI aprieta las tuercas a la dirección de La Voz de Avilés-El Comercio

x CSI - Asturies
Las Asambleas de Trabajadores y Trabajadoras en Lucha en Asturies exigen la readmisión de los dos periodistas despedidos

[Asturianu]

LA CSI APIERTA LES TUERQUES A LA DIREICIÓN DE LA VOZ D'AVILÉS-EL COMERCIU, COL SOFITU DE LES ASAMBLEES DE TRABAYADORES Y TRABAYADORES EN LLUCHA Un

Un gran númberu persones concentráronse ayeri énte la Casa la Cultura d'Avilés, pa sofitar a los dos trabayadores despidíos de La Voz d'Avilés-El Comerciu, dambos militantes de la Corriente Sindical d’Izquierda.

Énte la negativa de la Direición de La Voz d'Avilés-El Comerciu a aconceyase cola Corriente Sindical d’Izquierda, pa tratar sobre los despidos nel periódicu, la CSI, xunta les Asamblees de Trabayadores en Llucha n’Asturies, aportaron al interior de la Casa la Cultura ya irrumpieron nel actu entamáu por La Voz d'Avilés, desixendo la realmisión de los trabayadores despidíos, énte la presencia los direutivos de la empresa.

Al rematar la protesta, la CSI y les Asamblees de Trabayadores allegaron, tamién, a solidarizase colos y coles trabayadores de La Nueva España, que se concentraben na redoma’l periódicu desixendo la realmisión del compañeru apocayá despidíu.

Esta nueva protesta terminó con una corte tráficu de los accesos a la see de La Nueva España.

COMUNICÁU DE LA CSI

La Voz d'Avilés-El Comerciu despidió a dos trabayadores. Pa ello, la empresa argumenta una mala situación económica ya impón midíes drástiques, a base despidos y brutales retayos salariales.

La negativa la plantía a aceutar estes condiciones, provocó una fuelga de tres díes en La Voz d'Avilés, secundada por tolos y toles trabayadores, que recibieron el sofitu xeneralizáu del pueblu avilesín, d'asociaciones de periodistes, de la totalidá de los alcaldes y alcaldeses de la Comarca y de tolos Grupos Parllamentarios de la Xunta Xeneral.

La Voz d'Avilés-El Comerciu miente cuando fala de perdes económiques. La pretensión de la empresa nun ye otra que sustituyir los puestos de trabayu d’anguañu por trabayadores becarios o en situación totalmente precaria (autopagándose la Seguridá Social y, n'ocasiones, ensin siquier tener contratu trabayu).

Pero nun ye solo La Voz d'Avilés. En La Nueva España, otru trabayador, Felis Vallina, acaba de ser despidíu. Y güei enterámonos de qu’otru trabayador más, Alfredo Oliveros, fue despedíu de la COPE n’Avilés. La SER, TeleMadrid, Canal Nou..., nos caberos años centenares de medios de comunicación pesllaron y un mínimu de 12.000 periodistes fueron despidíos. Una sangría que solo sirve p'arriquecer entá más a los propietarios de los medios de comunicación y pa dexar na cai y ensin recursos económicos a quien solo tienen el so trabayu pa poder sobrevivir.

Y nun ye ciertu que'l Pueblu d'Avilés-y déba nada a la empresa de La Voz d'Avilés-El Comerciu. Nin a La Nueva España. Nin a la SER. Nin a la COPE. Nun-yos debemos nada. Porque nun son les empreses nin los sos dueños nin los sos direutivos quien trabayen con xornaes interminables, faciendo un ensin fin d'hores extres que nunca se cobren, con sueldos conxelaos que, n'ocasiones, nun merecen el nome de sueldu y tratando de sobrollevar la precariedá dafechu del becariu o d'eso que llamen “collaborador o collaboradora”.

La información nun la faen los empresarios de los medios de comunicación. La información ellabórenla y sáquenla a la cai los y les trabayadores. Y ye a ellos y a elles a quien-y la debemos.

El trabayu d'un periodista o d'una periodista consiste n'apurrir información sobre lo qu'asocede na nuesa sociedá, pero, como en cualesquier otru trabayu, lo verdaderamente importante ye que permítenos ganar un sueldu ya intentar llevar una vida lo más digna posible.

Sicasí, a Jesús, a Alberto, a Felis y a Alfredo acaben d'echalos a la cai y yá nun van poder llevar un sueldu a la so casa.

Por ello, pidimos la solidaridá y el sofitu a estos trabayadores despidíos y anunciamos l'entamu de les movilizaciones y les aiciones xudiciales necesaries pa frenar estos despidos y recuperar los puestos de trabayu.

¡EN LA VOZ D'AVILÉS, DESPIDÍOS REALMISIÓN!


[Castellano]

Un gran número de personas se concentraron ayer ante la Casa de la Cultura de Avilés, para apoyar a los dos trabajadores despedidos de La Voz de Avilés-El Comercio, ambos militantes de la Corriente Sindical d’Izquierda.

Ante la negativa de la Dirección de La Voz de Avilés-El Comercio a reunirse con la Corriente Sindical d’Izquierda, para tratar sobre los despidos en el periódico, la CSI, junto con las Asambleas de Trabajadores y Trabajadoras en Lucha en Asturies, accedieron al interior de la Casa de la Cultura e irrumpieron en el acto organizado por La Voz de Avilés, exigiendo la readmisión de los trabajadores despedidos, ante la presencia de los directivos de la empresa.

Al finalizar la protesta, la CSI y las Asambleas de Trabajadores y Trabajadoras acudieron, también, a solidarizarse con los trabajadores y trabajadoras de La Nueva España, que se concentraban en las inmediaciones del periódico exigiendo la readmisión del compañero recientemente despedido.

Esta nueva protesta terminó con un corte de tráfico de los accesos a la sede de La Nueva España.

COMUNICADO DE LA CSI

La Voz de Avilés-El Comercio ha despedido a dos trabajadores. Para ello, la empresa argumenta una mala situación económica e impone medidas drásticas, a base de despidos y brutales recortes salariales.

La negativa de la plantilla a aceptar estas condiciones, provocó una huelga de tres días en La Voz de Avilés, secundada por todos los trabajadores y trabajadoras, que recibieron el apoyo generalizado del pueblo avilesino, de asociaciones de periodistas, de la totalidad de los alcaldes y alcaldesas de la Comarca y de todos los Grupos Parlamentarios de la Junta General.

La Voz de Avilés-El Comercio miente cuando habla de pérdidas económicas. La pretensión de la empresa no es otra que sustituir los actuales puestos de trabajo por trabajadores becarios o en situación totalmente precaria (autopagándose la Seguridad Social y, en ocasiones, sin siquiera tener contrato de trabajo).

Pero no es solo La Voz de Avilés. En La Nueva España, otro trabajador, Félix Vallina, acaba de ser despedido. Y hoy nos enteramos de que otro trabajador más, Alfredo Oliveros, fue despedido de la COPE en Avilés. La SER, TeleMadrid, Canal Nou..., en los últimos años centenares de medios de comunicación han cerrado y un mínimo de 12.000 periodistas fueron despedidos. Una sangría que solo sirve para enriquecer aún más a los propietarios de los medios de comunicación y para dejar en la calle y sin recursos económicos a quienes solo tienen su trabajo para poder sobrevivir.

Y no es cierto que el Pueblo de Avilés le deba nada a la empresa de La Voz de Avilés-El Comercio. Ni a La Nueva España. Ni a la SER. Ni a la COPE. No les debemos nada. Porque no son las empresas ni sus dueños ni sus directivos quienes trabajan con jornadas interminables, haciendo un sin fin de horas extras que nunca se cobran, con sueldos congelados que, en ocasiones, no merecen el nombre de sueldo y tratando de sobrellevar la precariedad más absoluta del becario o de eso que llaman “colaborador o colaboradora”.

La información no la hacen los empresarios de los medios de comunicación. La información la la elaboran y la sacan a la calle los trabajadores y trabajadoras. Y es a ellos y a ellas a quienes se la debemos.

El trabajo de un periodista o de una periodista consiste en aportar información sobre lo que sucede en nuestra sociedad, pero, como en cualquier otro trabajo, lo verdaderamente importante es que nos permite ganar un sueldo e intentar llevar una vida lo más digna posible.

Sin embargo, a Jesús, a Alberto, A Félix y a Alfredo los acaban de echar a la calle y ya no podrán llevar un sueldo a su casa.

Por ello, pedimos la solidaridad y el apoyo a estos trabajadores despedidos y anunciamos el comienzo de las movilizaciones y las acciones judiciales necesarias para frenar estos despidos y recuperar los puestos de trabajo.

¡EN LA VOZ DE AVILÉS, DESPEDIDOS READMISIÓN!

 

compartir

                        

Dirección corta: https://lahaine.org/eP39

 

Contactar con La Haine

Envíanos tus convocatorias y actividades!

 

La Haine - Proyecto de desobediencia informativa, acción directa y revolución social

::  [ Acerca de La Haine ]    [ Nota legal ]    Creative Commons License    [ Clave pública PGP ] ::

Principal