lahaine.org

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/fT1l

convertir a:
Convertir a ePub  ePub        Convertir a pdf  pdf

  tamaño texto

  enviar          imprimir


traductor

11/07/2020 :: Galiza

[Galego] Este 12J nom participes da farsa. Boicote!

x Galiza Vermelha

 

Como descobriu Marx “a história da humanidade é a história da luita de classes”. Assi vemos como na realidade a democracia da antiga Grécia nom era mais do que um instrumento da aristocracia do estado escravista para manter o seu domínio político. Da mesma maneira, na época atual o parlamentarismo é um instrumento que serve para fortalecer o poder político da burguesia. Os parlamentos nom som mais do que um teatro desde o que podem consolidar o seu domínio ideológico sobre o proletariado.

Deste modo, a história de mais de 100 anos de atividade de forças supostamente “comunistas” nas diferentes eleiçons de estados no continente europeu nom serviu precisamente para que o proletariado dos povos da Europa pudesse avançar algo cara a conquista do poder político.

Coa chegada da campanha eleitoral para o parlamentinho de Compostela vemos como os diferentes partidos fam um chamamento ao povo galego para que participe na farsa e que vote nas suas candidaturas. O que estám a fazer é vender a mentira de que o estado burguês é um aparelho “neutral” às classes sociais. Algo que é manifestamente falso e que serve para reforçar o domínio da ideologia burguesa sobre as grandes massas que formam a nossa sociedade. Vemos como os partidos da esquerda e da direita, do liberalismo e do revisionismo, do nacionalismo espanhol e do nacionalismo galego, trabalham todos juntos para manter na alienaçom ao proletariado e ao conjunto do povo trabalhador galego. Uns partidos que ocultam que a Junta e o “Parlamentinho” Autonómico fam parte do aparelho administrativo do Regime Espanhol, que na Galiza som o resultado da aliança entre a oligarquia espanhola e a burguesia galega.

Para o proletariado galego consciente a única linha política justa é o boicote eleitoral. É tam simples como saber que fomentar os tópicos, os lugares comuns, tanto da oligarquia espanhola como da burguesia galega é o contrário a fomentar o aumento da consciência do proletariado. Sem consciência nom podemos construir os instrumentos úteis para a revoluçom proletária, para a criaçom do novo poder do proletariado galego. Sem um proletariado consciente do caminho a tomar para destruir o poder da burguesia nunca poderemos construir umha sociedade socialista.
O parlamentarismo é um fetiche fundamental para que a oligarquia espanhola e a burguesia galega podam manter a opressom e exploraçom que sofre o povo galego. Ao mesmo tempo é fundamental para que a aristocracia obreira galega poda pelejar polas migalhas que recebem pola co-gestom das instituiçons do estado. Por isso mesmo fazemos um chamamento ao proletariado consciente para somar-se a campanha de boicote às eleiçons deste doze de julho.

O triunfo dos partidos da esquerda, que na Galiza representam os interesses de diferentes capas da média e pequena burguesias e da aristocracia obreira, nom vai solucionar nengum dos problemas da sociedade galega. Umha vitória eleitoral do PsdG, BNG e Galicia en común-Anova nom acabará co submetimento do povo galego, nom reverterá a minorizaçom da língua galega, nem acabará coa emigraçom nem a perda de habitantes generalizada. Nom ajudará a acabar coa exploraçom da classe obreira galega, nem coa opressom das mulheres, nom elevará a sua consciência política… Nem querendo poderiam, já que os aspetos fundamentais na vida do povo galego nom se decidem em negumha instituiçom democrática burguesa. A história demonstra a falsidade desta via. E nos casos em que alguém questiona desde as instituiçons o sistema, ainda parcialmente, a reaçom da burguesia liquida o experimento, no pior dos casos mediante o extermínio da vanguarda, desarmada em todos os sentidos para se defender e acabar coa reaçom. Ainda assi, a esquerda do sistema político burguês mentirá, dirá que desta si, será diferente, que co seu governinho mudará a nossa vida. O que si mudará será a sua. A nossa? Só quando derrubemos o seu poder mediante o nosso.

Nom à farsa eleitoral!
Por um novo poder operário!

compartir

                          

Dirección corta: https://lahaine.org/fT1l

 

Contactar con La Haine

Envíanos tus convocatorias y actividades!

 

La Haine - Proyecto de desobediencia informativa, acción directa y revolución social

::  [ Acerca de La Haine ]    [ Nota legal ]    Creative Commons License    [ Clave pública PGP ] ::

Principal