Jornadas Independentistas Galegas atingem décima edicom


Jornadas Independentistas Galegas atingem décima edicom
Primeira Linha em Rede
4 de Marco de 2006
Este ano, as Jornadas Independentistas Galegas, cuja primeira edicom se realizou em Janeiro de 1997, coincidem com o X aniversário de Primeira Linha.
De carácter monográfico e anual, tenhem sido até o presente o único espaco estável na Galiza de debate e formacom marxista, umha escola de aprendizagem e conhecimento, na que Primeira Linha tem abordado o futuro do independentismo galego, o papel da cultura, as luitas de outros povos, o modelo de comunismo, a globalizacom capitalista, a situacom da esquerda portuguesa, a opressom da mulher, a validez do leninismo, a situacom do idioma, sempre, desde umha perspectiva marxista revolucionária, mas abertas a outras vozes e opinions.
Nesta ocasiom, num mundo globalizado, de caos sistémico, de crise civilizacional, onde o capitalismo na sua forma neoliberal aprofunda a falsa saída à crise sistémica que arrasta agudizando a agressom aos povos, à classe trabalhadora e às mulheres, mediante a guerra imperialista e a homogeneizacom cultural, a destruicom das conquistas laborais e sociais, e reforcando o patriarcado, cumpre actualizar o programa e as perspectivas que guiárom sempre a luita por umha nova sociedade, por um novo mundo, reafirmado os objectivos e reptos polos que combatemos @s comunistas, e que som a nossa razom de ser.
Seguindo a concepcom de espaco aberto e plural que caracterizou sempre as Jornadas Independentistas Galegas, atingindo umha década de insubornável compromiso com a luita de libertacom nacional e social de género, este ano contamos com destacadas vozes críticas e transgressoras do capitalismo, representativas de diversas correntes da esquerda nacional e internacional, para analisar e debater os Desafios e necessidades da esquerda do século XXI.
Comité Central de Primeira Linha
Galiza, Marco de 2006
Oferecemos a seguir o programa previsto para as Jornadas Independentistas Galegas deste ano, que decorrerám na capital da Galiza em sessons de manhá e tarde, no sábado 18 de Marco.
Programa
Sábado 18 de Marco de 2006
Salom Compostela do Hotel Compostela, praca da Galiza. Compostela
11 horas
:. José A. Brandariz. Professor da UdC e membro do CS A Treu.
:. Igor Lugris. Membro da Direccom Nacional de NóS-UP.
:. Luisa Ocampo, militante de Mulheres Nacionalistas Galegas (MNG).
:. Carlos Taibo. Analista de política internacional.
17 horas
:. Joseba Álvarez. Dirigente da esquerda abertzale.
:. Xosé Manuel Beiras. Líder histórico do nacionalismo galego.
:. Francisco Martins Rodrigues. Director da revista comunista portuguesa Política Operária.
:. Carlos Morais. Secretário Geral de Primeira Linha.








